خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

84

دریافت فایل صوتی


متن مولودی در ادامه ی مطلب



شنیده ها جلوه شد بین دیده ها

ندیده ها جاری از ابر دیده ها 

شب و سکوت و ستاره

نفسای بی شماره

تو دل پر شراره ، شنیده ها 

من و حرفای نگفته 

دلی که میزنم به دریا

تو و حرفای نشنیده و 

دلی که میزنی به دریا

اثر حال شیدای من

اومده روی لب های من 

من و جنون و پرواز دل

میرسه امشب لیلای من

سر زد امشب از سپیده

نور روی سرور من

رقص روحم شد شروع از

غمزه های دلبر من


یا حبیبی یا حبیبی یا حبیبی یا حبیبی حسین 


عاشقی دردیه دوا نداره

دوای عاشقی نگاه یاره

از اون شبی که خوابتو دیدم

تب دل من روی هزاره


حبیبی یا حسین حبیبی یا حسین 


به لاله ها سرخی رنگ ناب تو

پیاله ها پر شده از شراب تو

نفسِ نفس ها حسینه

عشق زهرا حسینه

دین و دنیا حسینه

پیاله ها شراب تو

سر و شورِ شرر آفرین تو


پر می کشم از ضمیر دل و

قدم های مه جبین به جمالش آفرین


طراوت گل های یاسی

عاطفه و عشق و احساسی

شافع حشر خلق الناسی

تو امام روح عباسی

طلوع خورشید از یک برق سیمای تو

می چکه اصل شیرینی از لب های تو

افق پروازم شد امشب اوج مستی

می خورم امشب بر در و دیوار از فرط مستی

رد پای عشقت امشب مونده روی قلب دریا

دُرِّ احمد لعل لب هات ، بوسه گاه گرم مولا


یا حبیبی یا حبیبی یا حبیبی یا حبیبی یا حسین 



زندگی بی تو برام عذابه

دریاها بی تو عین سرابه

کسی حرفامو به دل نگیره

به خدا امشب حالم خرابه



عاشقی دردیه دوا نداره

دوای عاشقی نگاه یاره

از اون شبی که خوابتو دیدم

تب دل من روی هزاره




نظرات  (۱)

۰۸ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۳۱ خادم الحسین
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما