خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

88

دریافت فایل صوتی


متن مولودی در ادامه ی مطلب


امشب مستم ، به ارباب دل بستم

کی میرسه به شش گوشه دستم

تو لیلی و من به عشقت مجنون

می خونن امشب همه از دل و جون

کاشکی بیزه کربلا قسمت اولسون


باشیوا دولانیم آقا


تو دستاته دلم کربلاته

خونه ی من حسینیه هاته

هستم به آقا اباالفضل مدیون

میگه به من با لبای خندون

گلدون سنه کربلا قسمت اولسون

 

باشیوا دولانیم آقا


تو لیلی و من به عشقت مجنون

می خونن امشب همه از دل و جون

کاشکی بیزه کربلا قسمت اولسون


باشیوا دولانیم آقا


زیبایی تو ، عجب آقایی تو

داماد ما ایرانی هایی تو

ما با ولایت گرفتیم سامون

 سید علی از تو هستیم ممنون 

جانم سنه کربلا قسمت اولسون


باشیوا دولانیم آقا


تو لیلی و من به عشقت مجنون

می خونن امشب همه از دل و جون

کاشکی بیزه کربلا قسمت اولسون


باشیوا دولانیم آقا


گلدون ارباب قدمین گوز اوسه
کربلایی بیزه خاطر ایسه
تا که بو دونیایه آقا گلدون
عالم سنه خاطر اولدی مجنون

کاشکی بیزه کربلا قسمت اولسون


باشیوا دولانیم آقا


تو لیلی و من به عشقت مجنون

می خونن امشب همه از دل و جون

کاشکی بیزه کربلا قسمت اولسون



نظرات  (۱)

ممنون عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما