خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

89

دریافت فایل صوتی


متن مولودی در ادامه ی مطلب


به فدای تو ، تو که اومدی

هنوز از راه نیومده دلبری

به فدای تو ، تو که اومدی

جلوات تو جلوه ی حیدری

به فدای تو ، تو که اومدی

خدایی که تو دلبری محشری

آقا محشری ، آقا محشری


سر من خاک کف پای تو و

چشم من بسته به دستای تو 

دل من مست تولای تو ای حسین ، حسین


یه جورایی من ساز ترانه ی عاشقونه تَم

یه جورایی من دیگه خم و پیاله و پیمونه تَم

یه جورایی من دیوونه ی دیوونه ی دیوونه تَم


سر من خاک کف پای تو و

چشم من بسته به دستای تو 

دل من مست تولای تو ای حسین ، حسین


یه جورایی من ساز ترانه ی عاشقونه تَم

یه جورایی من دیگه خم و پیاله و پیمونه تَم

یه جورایی من دیوونه ی دیوونه ی دیوونه تَم


به فدای تو ، تو که اومدی

هنوز از راه نیومده دلبری

به فدای تو ، تو که اومدی

جلوات تو جلوه ی حیدری

به فدای تو ، تو که اومدی

خدایی که تو دلبری محشری

آقا محشری ، آقا محشری


به فدای تو ، تو که اومدی

یه بهونه برای نماز اومد

به فدای تو ، تو که اومدی

توی بندگی راز و نیاز اومد

به فدای تو ، تو که اومدی

توی عاشقی سوز و گداز اومد


تو خودت بردی دل مجنونم و

تا ابد از لطف تو ممنونم 

به تو و زینب تو مدیونم حسین، حسین


یه جورایی من ، دیگه بخوام و نخوام غلامتم

یه جورایی من ، دیگه بخوای و نخوای به نامتم

یه جورایی من منتظر یه جواب سلامتم


سر من خاک کف پای تو و

چشم من بسته به دستای تو 

دل من مست تولای تو ای حسین ، حسین


یه جورایی من ساز ترانه ی عاشقونه تَم

یه جورایی من دیگه خم و پیاله و پیمونه تَم

یه جورایی من دیوونه ی دیوونه ی دیوونه تَم



به فدای تو ، تو که اومدی

با تو عطر بهشتی سیب اومد

به فدای تو ، تو که اومدی

برا درد همه یه طبیب اومد

به فدای تو ، تو که اومدی

آشنای دلای غریب اومد


تو سفیر قافله ی عشقی 

تو مسیر مرحله ی عشقی 

تو امیر سلسله ی عشقی حسین ، حسین


یه جورایی من عاشق و هلاک این گدایی ام

یه جورایی من همیشه برا حرم هوایی ام

یه جورایی من دیگه کبوتر کربلایی ام


سر من خاک کف پای تو و

چشم من بسته به دستای تو 

دل من مست تولای تو ای حسین ، حسین


یه جورایی من ساز ترانه ی عاشقونه تَم

یه جورایی من دیگه خم و پیاله و پیمونه تَم

یه جورایی من دیوونه ی دیوونه ی دیوونه تَم




نظرات  (۱)

۰۹ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۲۱ فدائی سید علی
عالی
خیلی عالی
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما