خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

31

دریافت فایل صوتی


متن مولودی در ادامه ی مطلب



دنیای من به تو وابستگی داره و 

دنیای تو تب دلواپسی داره و 

دنیای من داغونه ، دنیای من داغونه

شور عشقت با دل من چه ها کرده و 

اسمت آقا شده نقش قلب عاشق و 

دنیای بی تو مثل زندونه 

من بی تاب توام ، تو دنیای منی 

من مجنون توام ، تو لیلای منی 


من از اول بخوای نخوای مبتلاتم 

من از اول یکی از اون نوکراتم 

من از اول دیوونه ی کربلاتم 


با یاد تو ، توی اوج آسمونم و 

پای عشقت تا ابد باقی می مونم و 

من به عشقت ارباب مدیونم

پروازم شد به هوای خونه ی تو و 

عمری هستم عاشق و دیوونه ی تو و 

امشب توی میخونه می مونم

من حیرون توام ، تو مهتاب منی 

من نوکر زاده و تو ارباب منی 

من از اول اسیرم و جون فداتم 

من از اول خودت میدونی گدانم 

من از اول دیوونه ی کربلاتم 


من از اول بخوای نخوای مبتلاتم 

من از اول یکی از اون نوکراتم 

من از اول دیوونه ی کربلاتم 


من رو با تو مادرم آشنا کرده و 

توی هیئت به غمت مبتلا کرده و 

با یاد تو غرق احساسم 

دنیای من آقا با تو چی کم داره و 

این دل بعد از تو  اسیر علمداره و 

از اول حیرون عباسم

من محتاج توام ، تو ذکر رو لبی 

من عشقم کربلاست ، تو عشق زینبی 

من از اول خادم تو هیئتاتم 

من از اول عاشق گنبد طلاتم 

من از اول دیوونه ی کربلاتم  


من از اول بخوای نخوای مبتلاتم 

من از اول یکی از اون نوکراتم 

من از اول دیوونه ی کربلاتم 


 

نظرات  (۰)

از نظرات خوب خود ما را بهره مند سازید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما