خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

96

دریافت فایل صوتی


متن مولودی در ادامه ی مطلب


به آسمان متصلم ز جام علی 

سرشته شد آب و گلم ز جام علی 

به نام علی و آل علی تمام دلم


فقط ذات خدا داند علی کیست

که همپای خدا غیر از علی نیست 

همین است و همین است و همین است 

فقط حیدر امیرالمومنین است 


ای صاحب ذوالفقار مولا علی جان 

ای جلوه ی کردگار مولا علی جان 


دلم و گوهر ، نشسته در قلب صدف 

همین سرپناه به جان من داده شرف

که تا زنده ام پناهم ز غم به شاه نجف


عیان شد از همان روز ولادت 

به کل ما سوی داری ولایت 

امیرالمومنین یا شاه مردان 

دل ناشاد ما را شاد گردان 


همین است و همین است و همین است 

تمام دین امیرالمومنین است 


ای صاحب ذوالفقار مولا علی جان 

ای جلوه ی کردگار مولا علی جان 


به جان من تو جانانی علی جان 

منم عبد و تو سلطانی علی جان

خوشا دردی که درمانش باشی 

خوشا جانی که جانانش تو باشی 


همین است و همین است و همین است 

امیر من ، گلِ ام البنین است 



نظرات  (۰)

از نظرات خوب خود ما را بهره مند سازید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما