خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

04

دریافت فایل صوتی


متن مولودی در ادامه ی مطلب



شده عالم همه چراغون ز رخ مهتاب

بی بی ما رقیه اومد دختر ارباب 

میون گلا ، تو باغ ولا

من اسیر بوی گل لاله ام

تا یادم میاد ، گر خدا بخواد

من غلام دختر سه ساله ام


ینت الحسین یا رقیه ، ینت الحسین یا رقیه 


شده عالم همه چراغون ز رخ مهتاب

بی بی ما رقیه اومد دختر ارباب 

برای ناز یک نگاهت همه می میرن

یاد مادر ز روی ماهت بوسه می گیرن

میون گلا ، تو باغ ولا

من اسیر بوی گل لاله ام

تا یادم میاد ، گر خدا بخواد

من غلام دختر سه ساله ام


ینت الحسین یا رقیه ، ینت الحسین یا رقیه 


برای ناز یک نگاهت همه می میرن

یاد مادر ز روی ماهت بوسه می گیرن

دل و دلبر و علی اکبر رو

 می کشی با شمیم یاست

خنده می کنی تا که می شینی

 روی شونه ی عمو عباست


ینت الحسین یا رقیه ، ینت الحسین یا رقیه 


از درد بی حساب سرم را گرفته ام

با دستمال بال و پرم را گرفته ام 

از صبح تا غروب نشستم یکی یکی 

این خارهای موی سرم را گرفته ام 

مانند من ز ناقه نیفتاده هیچ کس

اینجا فقط منم کمرم را گرفته ام 

خوشحال بودنم ز سر اتفاق نیست

از دست این و آن پدرم را گرفته ام 

خیلی تلاش کرده ام از دست بچه ها

این چند موی مختصرم را گرفته ام

فردا که نیستند که ببینند ز دست خصم

من روسری همسفرم را گرفته ام 




نظرات  (۱)

۲۸ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۳۲ امیر عباس فدائی
با سلام
خوشحال میشم جزء "یاران" شما باشم
اضافه شدید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما