خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

58

دریافت فایل صوتی


متن نوحه در ادامه ی مطلب



عشق زینب ، هلال زیبایم

در تاب و تب اسیر غم هایم

ای سرشکسته ، داغت نشسته 

بر دلم جانان من

ای قرص ماهم با تو همراهم 

قاری قرآن من 


یا اَخَ المظلوم یا اَخَ المظلوم حسین


بر روی نِی شدی تماشایی

می کشی اَم نگار زهرایی

منزل به منزل می بری اَم دل

از سر نِی دلبرم

میزنم از غم ای مرا همدم

بر چوب محمل سرم


حجب و حیا شده در این جا گم

خورده زینب کعب نِی از مردم

ای سایه بانم ، قامت کمانم

نور چشم تار من

بی تو دل آرام گشته در اینجا

کوچه گردی کار من


یا اَخَ المظلوم یا اَخَ المظلوم حسین


صوت قرآن تو صبرم را ربود از دل حسین

زان سبب سر را زدم بر چوبه ی محمل حسین

این تویی بالای نی ، ای آفتاب فاطمه

یا شده خورشید گردون بر زمین نازل حسین






نظرات  (۰)

از نظرات خوب خود ما را بهره مند سازید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما