خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

104

دریافت فایل صوتی 


متن شعر در ادامه ی مطلب



شبا که گریه می کنم به حال زار خودم

یواش یواش یادم میره گریه به کار خودم

الهی العفو که میگم صدام میره به بالا 

گریه که آتیش می گیره دلم میره کربلا 

شب جمعه ست بی خیال خودمم 

خودم اینجا با دلم تو حرمم

من میدونم خدا منو به حرمت مادرت 

می بخشه تا زار میزنم امشب برای سرت 

به جسم پاره پاره ی گل پسرت ، اکبرت 

به حنجر بریده از تیر علی اصغرت 

شب جمعه ست بی خیال خودمم 

خودم اینجا با دلم تو حرمم

برا خودم گریه کنم فایده ای نداره 

می خوام که فریاد بزنم برای شیرخواره 

به دستای روی زمین ، به مشک پاره پاره 

به اون غریب بی کفن که پیرهنم نداره 




خضر عشاق گرم دیدن بود

اشک آمد آب را گم کرد

علی اکبر که بر زمین افتاد

آسمان آفتاب را گم کرد

خواست تا خیمه پر کشد اما

شیر زخمی عقاب را گم کرد

آنقدر زخم روی زخم آمد

که عدو هم حساب را گم کرد 

پدر آمد به یاریش برود

من بمیرم رکاب را گم کرد

پسر بوتراب بین تراب

نوه ی بوتراب را گم کرد

جلد قرآن خویش پیدا کرد

برگه های کتاب را گم کرد



نظرات  (۱)

۲۰ تیر ۹۳ ، ۱۸:۴۳ سید علی غضنفری
 باسلام
وب خوبی دارید.لذت بردم به من هم سر بزنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما