خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

89

دریافت فایل صوتی


متن مولودی در ادامه ی مطلب



با خوب و بد گدا می سازه

کریمه همیشه سفرش بازه

حضرت فاطمه افطاریشو

خونه ی امام حسن میندازه 

ببین امام کریم داره سمت من میاد

آره فقط شال سبز به امام حسن میاد 

نگو روزه هستی ، حلاله مستی

بگیر دامنش رو دو دستی 

ببین امام کریم داره سمت من میاد

آره فقط شال سبز به امام حسن میاد 


با خوب و بد گدا می سازه

کریمه همیشه سفرش بازه

حضرت فاطمه افطاریشو

خونه ی امام حسن میندازه 

ببین امام کریم داره سمت من میاد

آره فقط شال سبز به امام حسن میاد 


چی میشه یه روز که از خواب پاشم 

مدینه زائر این آقا شم

آخرش بقیعو  ما می سازیم

الهی عمله ی صحنش باشم

امام حسن تو کرم هیچ کسی سر از تو نیست

تو خونه ی فاطمه مادری تر از تو نیست 

سرم خاک پاته ، توی دستاته

به والله حاتم گداته 


ببین امام کریم داره سمت من میاد

آره فقط شال سبز به امام حسن میاد 


درِ خونشو گدا می شناسه 

تو کوچَش همیشه بوی یاسه

تو بزرگی آقامون این بس

که یکی از مریداش عباسه 

دلم می خواد زیر سایه ی فاطمه باشم

دلم می خواد شب قدر با تو علقمه باشم

من و ذکر یا رب ، به حق زینب

بده کرب و بلامو امشب 


با خوب و بد گدا می سازه

کریمه همیشه سفرش بازه

حضرت فاطمه افطاریشو

خونه ی امام حسن میندازه 

ببین امام کریم داره سمت من میاد

آره فقط شال سبز به امام حسن میاد 


آی عاقلا اگه جای من باشید می دونید

 عشق چیه عاشق کیه معشوق کیه

 اگه برات از عشق بگم که بدونی

 یه جورایی پا بست میشه که بمونی

انقده سرمست میشی که بخونی 

و هو الکریم ، ابن الکریم و اخ الکریم

و جده خیر الانام

و هو الامام ، ابن الامام و اخ الامام 

و حبه خیر تمام 

ماه خدا دل من تنگ توئه تا دم افطار میشه

دلواپس دیدار میشه

کور بشه دلی که تو رو نمی بینه 

نمی بینه نور حسنو توی سینه 

منو می بره عشق حسن تا مدینه

و هو الحبیب ، ابن الحبیب و اخ الحبیب 

و عینه شمس الضحی 

و هو الطبیب ، ابن الطبیب و اخ الطبیب 

و بیته دارالشفاء


زمزمه ی شب قدر پونزدهم

 سوره ی کوثر شده

چون فاطمه مادر شده 

دل همه رو می بره گل زهرا

به خود علی رفته این قد و بالا

اسیر ولی عهدشه دل مولا 

و هو الامیر ، ابن الامیر و اخ الامیر 

و امه خیرالنساء

و هو الحسن ابن علی 

و اخ الحسین و اخته بنت الهدی 

و هو الکریم ، ابن الکریم و اخ الکریم

و جده خیر الانام

و هو الامام ، ابن الامام و اخ الامام 

و حبه خیر تمام 




نظرات  (۲)

سلام علیکم
مثل همیشه بسیار زیبا و تاثیر گزار بود
بنده ی حقیر هم به روزم
یا علی
دستت درد نکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما