خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

3

دریافت فایل صوتی 


به همراه متن نوحه 



با اذن رهبرم ، از جانم بگذرم

در راه این حرم ، در راه یار

یا حیدر گویم و شمشیری جویم و

اندازم لرزه بر جان کفار

هم پیمان گشته اند کفر و تکفیر

شیطان است و زر و زور و تزویر

اما از وعد حق دل آگاه است

پیروز این نبرد حزب الله است

نماز صبح در کربلا

نماز ظهر در سامرا

نماز عصر ان شاء الله

بقیع و مسجد الاقصی


لبیک یا علی یا مرتضی


لِعلی أنْتَمی ، حُبُّه فی دَمی

من به علی منسوبم ، عشق او در خون من 

سَیفُه مُلهِمی ، هو الإمام

و شمشیرش الهام بخش من است ؛ اوست که پیشواست!


واعلمُوا أنَّ لی ، نَبْضٌ بِداخِلی

بدانید و آگاه باشید که درون من تپشی است

سمّیتُهُ علی ، فخرُ الکِرام

 که آن را علی نامیده ام؛ مایه افتخار کریمان

منهُ نَسْتَلهِمُ روحَ الإیمان

ما جوهر ایمان را از او الهام گرفتیم

لا نخافُ الریاح إنّا بُرکان

از هیچ بادی نمی هراسیم که خود آتش فشانیم

یا تکفیری! صبرکْ صبرکْ

ای تکفیری! صبر کن ، صبر کن

إنّا سوفَ نَحفِر قبرَک

ما گور تو را خواهیم کَند

لبیک یاعلی ، یا مرتضی

یا أحفادَ ثمود ، یا جُرذانَ الیهود

ای نوادگان ثمود ، ای موش های یهود! 

إنّا سوفَ نعُود ، للانتقام

ما برای انتقام بر می گردیم

إن کنتُم داعشاً ، فإنّا داعسٌ

اگر شما داعش هستید ما نیز "داعس" ( له کننده) هستیم

 سوف نَدعَسُکم، تحت الأقدام

 و شما را زیر گام های خود له می کنیم


إنّا فی المعرکة سَیفٌ مسلُول

ما در میدان نبرد شمشیر عریانیم


سَنَجْعلُکُم عَصْفاً مأکول

و شما را مانند لقمه ی جویده شده خواهیم ساخت


إنّ الموتَ یُصبِح قوتک

قطعاً مرگ و نابودی ، قوت و غذای تو می شود


لکن قبلَه جیبْ تابوتَک

اما پیش از آن ، تابوتت را همراه بیاور

یا إسرائیل ! خیبر خیبر!

ای اسرائیل خیبر را به یاد بیاور

إنّا والله جیشُ حیدر

به خدا سوگند که ما سپاه حیدریم

لبیک یاعلی ، یا مرتضی


لبیک یا حسین، یا ثارالله



نظرات  (۳۸)

۳۱ تیر ۹۳ ، ۰۱:۰۴ خادم الرضا
سلام علیکم.سپاس از شما بخاطر مداحی و متن.خداقوت
۱۸ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۰۰ سید علی اکبر پرپنچی

با تشکر از ارسال مطالب به روز و عالی

سلام علیکم.خدا قوت به شما وحاج میثم به خاطر زیبایی این مداحی.اللهم عجل لولیک الفرج
سلام خسته نباشید خیلی زیبا بود خدا رهبرمان را برایما نگه دارد انشاءاله
مداحی عالی بود.....دم اقامیثم گرم بااین مداحیش
سلام.خسته نباشید عالی بود خداخیرتون بده ان شاء الله.
۲۴ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۰۹ کربلایی دانیال

سلام.خسته نباشید عالی بود خداخیرتون بده ان شاء الله.
حاج میثم  واقعا مداح برجسته ای هستن خدا انشالله هر کجا هستن حفظشون کند.

((لهم عجل الولیک الفرچ))

عااااااااااااااالی
خیلی قشنگ بود ممنونم.
بسیارعالی بود لطفا کدآهنگ پیشواز همراه اول اعلام گردد
عالییییییییییییییی
عععععععععععععععععععععععععععاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
احسنت برادر
خدا قوت
احسنت برادر 
بسیار عالی بود
انشالا خدا حفظت کنه
سلام بسیار زیبا و دلنشین بود.دست مریزاد

دمت گرم با این مداحی های خوبت

مداحی بااذن رهبرم برادرحاج میثم مطیعی خیلی عالی بود
۱۶ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۴۱ جواد علیپور
سلام و خدا قوت به حاج میثم مطیعی ان شائ الله پیروزی حزب الله و سلامتی رهبرم ،
دمت گرم آقا میثم، مثل همیشه عالی بود، لعنت بر اسرائیل و آل سعود حرامزاده
فوق العاده
عااااالی فوق العاده

خدا از گزند حوادث وبلایا محفوظتان دارد.التماس دعا
خدا حفظت کنه برادر.خیلی دل نشیه صوت صدات.خدا پشت و پناهت
واقعا عالی....
ان شاالله همه مون روزی شمشیر در دست به سمت ال سعود و داعش حمله کنیم....
۱۹ مهر ۹۴ ، ۲۳:۴۲ سرباز پادگان حسین (ع)
خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است 

عالی بود
من نوحشو دارم ولی دوس داشتم معنیشو هم بدونم
ای ول
سپاس فراوان بزرگوار

۰۲ آبان ۹۴ ، ۱۷:۲۹ ذاکرالحسین عباس فصیحی

سلام علیکم با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه ی دوستان بخصوص مداح اهل بیت ع حاج میثم مطیعی عزیز انشالله که حزب الله پیروز است و سایه رهبر عزیزمون همیشه بالای سرمون من یک مداح هستم که از شما تقلید میکنم.

ارزوی سلامتی برای اقا ولی عصر عج وسلامتی رهبر و سوم  سلامتی شما ذاکر اهل بیت ع رو ارزومندم

باتشکر:ذاکرالحسین عباس فصیحی اردکانی از کهگیلویه و بویر احمد

۱۰ آذر ۹۴ ، ۱۰:۱۰ منتظران اشاره
منتظر یک اشاره ایم اقا جان 
باسلام.چندوقت بود دنبال این نوحه بودم.خداخیرتون بده گذاشتید برای دانلود راحت هم دانلود شد.بنده حقیر هم دوست دارم از مدافعان حرم باشم اما یک گره دارم باتوجه به شغلم که به دست مسولان باز میشه .دعاکنید برام که خدا به دلشون بزاره و این گره باز بشه تابتوانم تا آخرین نفس برای دفاع از حرم بی بی زینب(س)بجنگم وبرای پیروزی اسلام واگر سعادت داشتم اباس شهادت نیز برتن کنم.همه زندگیم فدای اهل بیت.علی اصغر عزیزم و کوثر نازم فدای فرزندان حسین(ع)
خیلی دنبال این نوحه بودم
خیلی ممنون
۱۱ دی ۹۴ ، ۱۸:۳۶ علی ذاکری
سلام ٫ درود بر حاج میثم واقعا خیلی زیبا میخونه ٫ خدا اجرت بده حاج میثم
سرباز واقعی امام خامنه ای !!!!!
۲۴ دی ۹۴ ، ۱۸:۲۷ علی اصغر محبی
سلام علیکم به حاج میثمم امیدوارم خدا حفطتان  کند. من این شعر را حفظ کردم و همیشه میخوانم 

امیدوارم داعش سریع تر ریشه کن شود




با تشکر علی اصغر محبی 12ساله از تهران 
۲۶ دی ۹۴ ، ۱۹:۵۵ محب ولایت
سلام بر برادر مطیعی وهمه ی عزیزانی که در نشر اثار ایشان تلاش میکنند بنده به دور از اغماض واغراق مداحی را با صدای حاج میثم فهمیدم وانشالله خودم هم قصد دارم در این حرفه ی فرهنگی شیعه وارد شوم
سپاس گذارم از شما 
اجرکم عندالله
۳۰ دی ۹۴ ، ۲۲:۱۶ خادم الزینب
به به بسیار زیبا و جالب و حماسی.
ممنون  از  مداحی  زیبات  واقعا عالی  بود  .
ایشالا  زیر گنبد  بی بی  زینب  بدون هیچ  داعشی  این  نوحه  رو  بخونی  ما  رو  ب  اوج  ببری .
شعرش که خیلی خوب و فوق العاده هست درود بر مداح اهل بیت حاج میثم مطیعی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما