خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

006

دریافت فایل صوتی


متن شعر در ادامه ی مطلب



به بازار تو آورده گنه کاری گناهش را

چه خواهی کرد گر بینی تو اعمال تباهش را

من آنم که هر آن چه فرصتم دادی گنه کردم

چه عذری آورد آن که تو دانی اشتباهش را

همین که داخل مهمان سرای تو شدم شادم

به روی این گدا هرگز نیاوردی گناهش را

پشیمانی سراپای مرا بگرفته میدانی

پذیرا شو از این بنده تو این روی سیاهش را

به جز تو یک نفر هم هست اعمال مرا بیند

چه سازم تا کریمانه به من بخشد نگاهش را

اگر پرسد چرا در پیش چشمانم گنه کردی

 به غیر از آب گشتن من چه گویم سوز آهش را

در این سال علی مهمان اربابی غریبم من

نخواهم داد بر عالم من این فیض پناهش را

دلم خواهد تمام هستی خود را فدا سازم

که یک لحظه بینم شیرخوار و خیمه گاهش را

گریزی نیست مولای مرا از بودن و با من 

به هرجا می رود خواجه ، بَرَد عبد سیاهش را 


بیا مهدی ، بیا دردم دوا کن 

مرا با دیدنت حاجت روا کن 

بیا مهدی ، بیا دورت بگردم 

بیا تا دست خالی برنگردم 




نظرات  (۱)

۱۸ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۲۳ امین اسکندریان
اجرت با مادر سادات *سلام الله علیها*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما