خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

009

ادامه ی شعر در ادامه ی مطلب


امشب دوباره شاعرت لوح و قلم دارد ، علی !

بر دوش هر قافیه اش چندین علم دارد ، علی !

در ای نکه من دیوانه ام ، عبد در میخانه ام

شمعی و من پروانه ام ، جای قسم دارد علی ؟

هرکس که تو یادش کنی همواره آبادش کنی

از غصه آزادش کنی ، هرکس که غم دارد علی !

جاروکشت حوریه شد ، جایی برای من نبود

هر حجره ی صحن شما چندین خدم دارد علی !

 أَ أدخلُ یا مرتضی ؟ اذن دخولم را بده

این دل هوای بوسه بر درب حرم دارد علی !

با ختم ذکر نام تو حس تعبّد میکنم

اما چرا تسبیح من ده دانه کم دارد علی ؟

بوی رطب می آید و مستی مضاعف میشود

در زیر ایوان نجف باب الکرم دارد علی !

ای وای اگر که مشرکی با جان خود بازی کند

تنها حریفش مرتضاست ، بس که جَنَم دارد علی !

خورشید با خورشید را تا که نبی پیوند زد

گفتا که از فردا دگر دلداده هم دارد علی

سلمان مِنّا اهل بیت ، یعنی بگو با هر عرب

بر خود منازی بعد از این ، یار عجم دارد علی

"ممسوس در ذات" خدا بر ما مشخص می کند

با حق تعالی فاصله یک - دو قدم دارد علی

دیگر نیازی نیست که هر شب غزل انشا کنم

اصلاً خیالم راحت است تا محتشم دارد علی




نظرات  (۰)

از نظرات خوب خود ما را بهره مند سازید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما