خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

015

دریافت فایل صوتی 


متن نوحه در ادامه ی مطلب




بریم ، نمون اینجا دلم شور میزنه 

بریم ، ببین اون نیزه های دشمنه 

بریم ، تو از پیشم بری مرگ منه 

بریم ، بیا بریم


بیا یه کم کنار خواهرت بشین 

بیا  بشین و حال خواهرو ببین 

بیا نذار بشم پریشون تر از این 

بریم ، بیا بریم


ببین داره بند دلم پاره میشه 

ببین داره قافله آواره میشه 

ببین داره صحبت گوشواره میشه 

بریم ، بیا بریم


ببین تب و تاب دل قافله رو 

ببین علی اصغر بی حوصله رو 

ببین مهیا شدن حرمله رو 


داداش ، فدات بشم من ای تاج سرم 

داداش ، یادم نمیره حرف مادرم 

داداش ، بهم می گفت که کربلا میرم 

حسین ، منم فدایی اول تو 


حسین ، دلم خورده گره با دل تو 

حسین ، دلم خونه از این منزل تو 


حسین ، حسین من 






نظرات  (۱)

عالی دستت درد نکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما