خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

003

ادامه ی شعر در ادامه ی مطلب


بعد از پدر ، مصیبت بسیار دیده ‏ام 

یا رب ! تو آگهی که چه آزار دیده ‏ام ! 

مردم اگر حدیث غریبی شنیده ‏اند 

من خویش ، این بلای گران بار دیده ‏ام 

بر روزها اگر که بریزد ، چو شب شود 

ظلمی که از مهاجر و انصار دیده ‏ام 

تنها نه تازیانه سبب شد به کشتنم 

من مرگ خود ز ضربت مسمار دیده ‏ام 

با سینه ی شکسته به سختی نفَس کشم 

ز آن صَدْمه ای که از در و دیوار دیده‏ ام 

در خون و خاک ، محسن شش ماهه ‏ام طپید 

این صحنه را به دیده ی خونبار دیده ‏ام 

گر پشت در خواسته ‏ایم از علی کمک 

او را به رنج خویش ، گرفتار دیده‏ ام 

آن ظلم ها که گفت نبی می ‏رسد به من 

امروز زین گروه ستمکار دیده‏ ام 

این رنج می ‏کشد من مظلومه را ، که باز  

مظلومیِ علی به دلِ زار دیده ‏ام 

نتوان هزارها چون "مؤیّد" رقم زدن 

یک از هزار ، آن چه من آزار دیده ‏ام 




نظرات  (۰)

از نظرات خوب خود ما را بهره مند سازید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما