خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

024

جهت دریافت فایل صوتی و متن شعر به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید 



فایل صوتی : 


به یاد لعل لبت باده نوش جان کردم | مدح 



متن شعر :

به یاد لعل لبت باده نوش جان کردم

پیاله ساختی و ساده نوش جان کردم

کنار تو متواضع شدم ؛ خموش شدم

رکوع کردم و افتاده نوش جان کردم 

پیاله ی کرمت را ز دست مادر خویش

همان زمان که مرا زاده نوش جان کردم 

اگر تو قبله ی مایی و کعبه ی ما

شراب را سر سجاده نوش جان کردم 

گهی بلا و گهی ناز و گاه مستی بود

هر آن چه را کرمت داده نوش جان کردم 

بریدم از همه زنجیر و مهر دستت را

زمان بستن قلاده نوش جان کردم 


بریز باده که امشب زیاد می نوشم 

نشسته ام دم باب المراد می نوشم 




نظرات  (۰)

از نظرات خوب خود ما را بهره مند سازید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما