خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

013

جهت دریافت فایل های صوتی به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید 




پر میزنم تا مکه  | سرود | حاج محمود کریمی 

 رو گلا شبنم بارونه | سرود | حاج محمود کریمی 

اول و آخر علی علی | سرود | حاج محمود کریمی 

تو اعتکافم توی میخونه | سرود | حاج محمود کریمی

عاقلا با می نابش دیوونن | سرود | حاج محمود کریمی

امشب حرم خدا حرم شد | سرود | حاج محمود کریمی

ستاره می ریزه از عالم بالا | سرود | حاج محمود کریمی 

باز هم آمد شب حیران شدن | مدح | حاج محمود کریمی

آقای منی دین و دنیای منی | سرود | حاج محمود کریمی 

مصباح نور ، جلوه گر ماه یا علی | مدح | حاج محمود کریمی

تو بی ابتدایی و بی انتها | مدح | حاج سید مجید بنی فاطمه 

مرغ دلامون با هزار تا بهانه | سرود | حاج سید مهدی میرداماد 

 تو ساحل آسمون نگاهم | سرود | حاج سید مجید بنی فاطمه

من واله و دیوانه ام و مست علی | سرود | حاج محمود کریمی 

منی که دلم دلبری مثل حیدر داره | سرود | حاج محمود کریمی

می نویسم که مرا غیر علی یاری نیست | مدح | حاج منصور ارضی 

خونه ی حق شده زیبا با قدمای مولایم | سرود | حاج محمود کریمی

سر میزنم از مستی بر حلقه ی میخانه | سرود | حاج محمود کریمی

من که دائم پای خود دل را به دریا می‌ زنم | مدح | حاج منصور ارضی 

شب شد و صدای بارون دوباره پیچید | سرود | کربلایی حمید علیمی 

عشق می کنم میگه خدا علی رو عشقه | سرود | حاج محمود کریمی 

میباره امشب از تو آسمون باده و ساغر | سرود | کربلایی حمید علیمی 

چشمام سمت پنجره ها ، دریا التماس دعا | سرود | حاج محمود کریمی

 با من چه کردی ای ساقی دیوانه و خرابم من | سرود | حاج محمود کریمی

علی جان امشب قفل راز قلب شکسته وا کن | سرود | حاج محمود کریمی 

کیه مست و قلندره ، کی شهنشاه خیبره | سرود | حاج سید مهدی میرداماد




مسافر کربلا

آقای منی دین و دنیای منی

اسدالله

الحق مع علی

امیرالمومنین

اول و آخر علی علی

تسبیح دل اهل عالم یا امیرالمومنینه

تو بی ابتدایی و بی انتها

حاج سید مجید بنی فاطمه

حاج سید مهدی میرداماد

حاج محمود کریمی

حاج منصور ارضی

حیدر

خونه ی حق شده زیبا با قدمای مولایم

خیمه

رو گلا شبنم بارونه

ستاره می ریزه از عالم بالا

سرود

سیف الله

شب شد و صدای بارون دوباره پیچید

شعر

عاقلا با می نابش دیوونن

عشق می کنم میگه خدا علی رو عشقه

علی جان امشب قفل راز قلب شکسته وا کن

علی حبه جنه

علی مع الحق

قسیم النار والجنه

مدح

مرغ دلامون با هزار تا بهانه

من واله و دیوانه ام و مست علی

من که دائم پای خود دل را به دریا می‌ زنم

منی که دلم دلبری مثل حیدر داره

مولا

می نویسم که مرا غیر علی یاری نیست

میباره امشب از تو آسمون باده و ساغر

میلاد امام علی

میلاد امیرالمومنین

ولادت امام علی

ولادت امیرالمومنین

ولی الله

پر میزنم تا مکه

کربلایی حمید علیمی

کی شهنشاه خیبره

کیه مست و قلندره

گلچین مولودی

گلچین مولودی امام علی

گلچین میلاد امیرالمومنین

گلچین ولادت

گلچین ولادت امام علی

گلچین ولادت امیرالمومنین

گلیچین میلاد امام علی

نظرات  (۰)

از نظرات خوب خود ما را بهره مند سازید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما