خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

113

ادامه ی شعر در ادامه ی مطلب


ای منتظرْ اجابت من بر دعای تو

دل برده از تمامی عالم صدای تو

من خالق تو هستم و تو عبد پاک من

تو کشته ی من هستی و من خون بهای تو

از لحظه ای که دست ز هستی کشیده ای

ماه گشته ای و در بغل ماست جای تو

هر جا جای توست تجلّای حُسن ماست

هر دل که جای ماست بُوَد کربلای تو

گودال قتلگاهِ تو بزم وصال ماست

لبخند ماست در دهن زخم های تو

تو تشنه ی وصال من هستی، فرات چیست؟

دریاست تشنه کام لب جان فزای تو

از چشمه های زخم تو جاری ست خون ما

در دست ماست تا صف محشر لوای تو

تو فخر می کنی که مرا بنده ای حسین

من دارم افتخار که هستم خدای تو

تو در میان خون مناجات کن حسین

تا بشنوم دوباره صدای دعای تو

باشد به یک زیارت تو صد هزار حج

ای صد هزار مروه صفا در صفای تو

تو هست خویش در ره من دادی ای حسین

من نیز هست خویش بریزم به پای تو

بانگ انا الغریب تو اتمام حجت است

تو نیستی غریب منم آشنای تو

تو بر فراز نیزه ببر نام من به لب

من بر سریر عرش بخوانم ثنای تو

سوز تو را به سینه ی "میثم" نهاده ایم

گرم است با شراره ی شعرش عزای تو

نظرات  (۰)

از نظرات خوب خود ما را بهره مند سازید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما