خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

04

ادامه ی شعر در ادامه ی مطلب


ماه رحمت ز راه آمده است ، حال مردم همه بهارانی ست

دیده ام باز آب و جارو شد ، کوچه باغ دلم چراغانی ست

نرم نرمک ز راه آمده اند عاشقان ، تائبان ، گنه کاران

بارِ عام خدا شروع شده ، لحظه های شریف مهمانی ست

بعد یک سال باز آمده ام ، تا بگویم که دوستت دارم

تا که راهی به درگهت یابم ، کوله بارم پر از پشیمانی ست

بـا وجودی که راه کج رفتم، و به امرت دهن کجی کردم

بـاز دنبـال کار و بـار منی ، صفت بارز تو رحمانی ست

آنقدر خوبی و کرم داری که نمی پرسی از گناهانم

فکر این که مرا نمی بخشی ، شک ندارم که فکر شیطانی ست

آبروهــای رفــته رفتــند و جــایشـــان آبِ رو بـه من دادی

کمکم می کنی که گریه کنم ، اشک ؛ شمع مسیر عرفانی ست

دست خالی نیامدم ربّاه ، همره خود وسیله ها دارم

ماه و خورشید همرهانِ منند ، دست هایم ستاره بارانی ست

دم افطار با لب تشنه ، یاد لب هـای یار می افتم

" السلام علیک یا ارباب" ، از چه رو قسمت تو عطشانی ست

زخم های احد نمک خورد و ... ، من بمیرم لبش ترک خورد و ...

دختر کوچکش کتک خورد و ... ، قسمت خواهرش پریشانی ست

و همیـن که به یاد شـاه غریب ، طفل اشکم به سوی دریا شد

نقطه سرخط دوباره زاده شدم ، این همان نقطه ی مسلمانی ست

کاش حالا که ماه مهمانی است ، بعد یک عمر مهلتی بدهی

چشــم بگشایم و ببینم که ، رو به رویم سرای سلطانی ست 




مسافر کربلا

نظرات  (۰)

از نظرات خوب خود ما را بهره مند سازید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما