خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

029

جهت دریافت فایل صوتی و مشاهده ی متن اشعار به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید 




فایل های صوتی : 


ماه خدا آمد ، دلم با خدا شد | مناجات

سی سال شب ها روضه ی زهرا گرفتم | روضه ی حضرت زهرا سلام الله علیها 



متن اشعار : 


شعر مناجات :


ماه خدا آمد ، دلم با خدا شد

حی علی التوبه در توبه وا شد

الهی رحمی کن خسته و زارم 

به این سفره من خیلی بدهکارم

باز من و بار گناه ، نجاتم بده

خسته شدم از اشتباه ، نجاتم بده


الهی العفو یا کریم 


آلوده ام اما مکن ناامیدم

آخر به امیدی به این در رسیدم

ز لطفت پر کن این دست خالی را 

پذیرا باش امشب خسته خالی را

عبد سرافکنده شدم مرا هم ببخش

پیش تو شرمنده شدم مرا هم ببخش


دارم به سر عمری امید رهایی

باید در این شب ها شوم کربلایی

 ندارم درد و غم تا حسین دارم

به روی لب ذکر یا حسین دارم 

دست به دامان تواَم حسین یا حسین 

بی سر و سامان تواَم حسین یا حسین 


در گوشه ی گودال قیامت به پاشد

هِی ضربه خورد هِی تنش جا به جا شد

برادر افتاد و خواهری افتاد 

سر از نی افتاد ، مادری افتاد



شعر روضه : 


سی سال شب ها روضه ی زهرا گرفتم 

شب های عمرم را همه احیا گرفتم

در بین نخلستان کوفه جا گرفتم 

شکر خدا که اذن مرگم را گرفتم 

زهرای من در آسمان ها هم خبر شد 

دیگر زمان دیدنش نزدیک تر شد 

شهر مدینه زندگی ام را نظر زد

گرگ سقیفه ناگهان از کوچه سر زد

زهرا دم در رفت و او محکم به در زد

زهرای من را پیش چشم چهل نفر زد

اهل مدینه با علی چه بد شدند آه 

جان می دهم اما به فکر کربلایم

دلواپسی دارم برای بچه هایم

ای کاش می شد روز عاشورا بیایم 

من فکر گلوی زخم شاه سرجدایم 

تا که به اشک دخترم لشکر نخندد 

دستان او را دست نامحرم نبندد 




مسافر کربلا

نظرات  (۰)

از نظرات خوب خود ما را بهره مند سازید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما