خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

002

ادامه ی شعر در ادامه ی مطلب


تو از سر تا قدم حُسن خدایی ، دوستت دارم

تو تنها آرزوی مصطفایی ، دوستت دارم

تو با سوز درون خود ، چراغ قبر زهرایی

تو از قلب علی مشکل گشایی ، دوستت دارم

تو پاسخ گوی فریاد علی در دامن چاهی

تو زهرا ، تو علی، تو مجتبایی ، دوستت دارم

تو مشعر ، تو منا ، تو قبله ، تو کعبه ، تو لبّیکی

تو رکن مروه ای ، سعی صفایی ، دوستت دارم

تو فریاد رسای " یالثاراتَ الحُسین " هستی

تو تنها طالب خون خدایی ، دوستت دارم

تو آن تنهای تنهایی که تنها یاور مایی

تو با مایی تو کی از ما جدایی ؟ دوستت دارم

تو حتّی در میان آشنایان هم غریب هستی

تو با بیگانگان هم آشنایی ، دوستت دارم

تو شمشیر خدا ، دست پیمبر ، هست قرآنی

تو فرزند حسین و کربلایی ، دوستت دارم

تو در کرب و بلایی یا نجف یا کاظمین هستی ؟

تو ای هر لحظه هرجا ، هر کجایی دوستت دارم

تو هر بی دست و پایی را به عالم دستگیر هستی

تو یار " میثم " بی دست و پایی ، دوستت دارم




نظرات  (۰)

از نظرات خوب خود ما را بهره مند سازید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما