خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

002

ادامه ی شعر در ادامه ی مطلب


زائر شدم از دور و پریشان شدم از دور

مهمان کرمخانه ی سلطان شدم از دور

در شهر خودم وارد صحنت شده بودم

با چشم دلم عاشق باران شدم از دور

صحن رضوی رفتم و فیضت که اثر کرد

دِعبل شدم انگار و غزل خوان شدم از دور

در دوری ام از صحن اگر منفعتی هست

با حال خوشم طالب خسران شدم از دور

تا چشم من از دیدن یوسف بشود باز

شرحی به غم قصه ی کنعان شدم از دور

تا نسبت خدّامی از این صحن بگیرم

در محضر خورشید نگهبان شدم از دور

هر بیت خودش پنجره فولاد دل ماست

وا شد گره از کارم و درمان شدم از دور

هرکس که شده معتکف مسجد اعظم

فهمیده که مهمان خراسان شدم از دور




مسافر کربلا

نظرات  (۰)

از نظرات خوب خود ما را بهره مند سازید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما