خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

007

ادامه ی شعر در ادامه ی مطلب


از من گرفته همسر من خورد و خواب را

زهر جفا ز جان و دلم برده تاب را

وای از عِناد دختر مأمون که از جفا

مسموم کرده زاده ی خیرالمآب را

تنها نه جان من که از این شعله سوختند

جان رسول و فاطمه و بوتراب را

پی می برد به سوختن جسم و جان من

هرکس که دیده سوختن آفتاب را

ای آن که التهاب عطش را شنیده ای

بنگر به عضو عضو من این التهاب را

افکنده است شعله به جان من و هنوز

از من کند دریغ یکی جرعه آب را

من می کنم به العطش از او سؤال آب

او می دهد به هلهله بر من جواب را

یا رب تو آگهی که برای بقای دین

بر جان خریدم این ستم بی حساب را

جان می دهم به غربت و عطشان که خون من

تضمین کند تداوم اسلام ناب را

باشد ز فیض دوستی ما اگر به حشر

آسان کند خدا به  " مؤید " حساب را




نظرات  (۰)

از نظرات خوب خود ما را بهره مند سازید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما