خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

001

ادامه ی شعر در ادامه ی مطلب


 دردی به دل دارم ولی درد آشنا نیست

حرف وفاداری ست امّا با وفا نیست

در کوچه ها ﭘﯿﭽﯿﺪه رنگ و بوی غربت

جز طوعه در این شهر با من هم نوا نیست

هم چون علی من نیز در کوفه غریبم

در قلب من جز مهر و عشق مرتضی نیست

ارزان ترین کالا شده شمشیر و نیزه

انگار کوفه جز به قتل تو رضا نیست

بر روی دیوار غریبی سر نهادم

زیرا همه بیگانه اند و آشنا نیست

با نائب تو این چنین کردند ، مولا

کوفه میا، کارش به جز ظلم و جفا نیست

دیروز این مردم همه تکبیر گویان

امروز حتی یک نفر هم هم صدا نیست

اول فداییِّ تو در کرب و بلایم

هر چند قربانگاه من در کربلا نیست

تا می توانی با خودت معجر بیاور

این جا جوان مردی ، مسلمانی ، حیا نیست

از بام هاشان بر سَرَم آتش نشاندند

با خواهرت برگو امان در کوچه ها نیست




مسافر کربلا

نظرات  (۰)

از نظرات خوب خود ما را بهره مند سازید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما