خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

002

ادامه ی شعر در ادامه ی مطلب


ردیف شعرهایم بعد از این لبیک یا زینب

که از اول همین آخر همین لبیک یا زینب

همیشه " کُلُّنا عباسُکِ " تا جان به تن دارم

که می گوید یل ام البنین لبیک یا زینب

محرّم یک دهه لبیک یا ارباب و می آید

از عاشورا به لب ها این طنین ، لبیک یا زینب

مدافع هستم و روزی فدایت می شوم حتما

شعاری که شده با من عجین ، لبیک یا زینب

نه این که من بگویم مطمئن هستم که هر منزل

بگوید روی نی سالار دین لبیک یا زینب

شنیدم عاشقی می گفت که از عصر عاشورا

شده ذکر همه عرش برین لبیک یا زینب

تو خطبه خواندی و ابن زیاد از ترس می لرزید

و فریاد لب روح الامین لبیک یا زینب

اگر قسمت شود پای پیاده کربلا ، گویم

نجف تا کربلا این اربعین ، لبیک یا زینب




مسافر کربلا

نظرات  (۱)

۰۹ آبان ۹۴ ، ۱۳:۰۳ أَنَا یَمَانِیٌّ
لبیک یا زینب
زیبا بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما