خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

003

ادامه ی شعر در ادامه ی مطلب


بوده ای از ابتدا ، در همه ی ماسوا

پلک که بر هم زدی ، کون و مکان شد بنا

از دم تو آدمی ، خلق شد و کردگار

رو به رخت کرد و گفت : دست خدا ، مرحبا

کفر به آتش زده خرمن ایمان من

حضرت والامقام ، تو بشری یا خدا ؟

آدم خیر البشر ؛ جز تو در این عالمین

کیست برازنده ی حضرت خیر النسا ؟

خضر نبی زنده از کوثر میخانه ات

زمزم دستت زده طعنه به آب بقا

بعد خدا شد خلیل دست به دامان تو

" ناد علی " خواند و شد از دل آتش رها

موسیِ عمران نشست رو به روی موج ها

نام تو را برد و زد بر دل دریا عصا

عیسیِ مریم در آن ، لحظه ی اعجاز خود

کرده توسل به تو ، داده به میت شفا

بنده ی تو هستم و کلب حریم نجف

تا لحد از گفتنش ، هیچ و ندارم ابا

قبله ی عبّاد را خال لبت کرده کج

بین دو ابروی تو مرکز سعی و صفا

هیبت ایوان تو روح مرا قبضه کرد

چند دقیقه گذشت ، خوف دلم شد رجا

در وسط معرکه ، هرکه جلو آمده

با دم شمشیر تو ، رفته به باد فنا

خاک طلا می شود در کف نعلین تو

زیر قدومت سرم ، تا بشوم کیمیا

از همه عالم سری ، نذر تو کردم سرم

سر بطلب تاج سر ، تا که بگردد ادا

وقت رکوعت بده خاتم خود را به من

تا کرمت را علی ، جار زند این گدا

سلسله ی موی تو حلقه ی دار من است

زلف پریشان بکن تا بزنم دست و پا




نظرات  (۰)

از نظرات خوب خود ما را بهره مند سازید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما