خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

002

ادامه ی شعر در ادامه ی مطلب


میان باید و شاید ، همیشه درگیر است

کسی که پای دلش در حصار زنجیر است

نخورده غصه ‎ی روزی ، گدای این خانه

که لطف صاحبِ خانه ، بدون تاخیر است

نبرده رنج ، چه گنجی به ما عطا کردند

که عاشق تو شدن ، بهترین تقدیر است

به دل وصال تو را وعده داده‎ام هر دم

ظهورت آرزوی هر جوان و هر پیر است

زبان ز شرح فراق تو قاصر است ، آری

حدیث هجر تو را ، خون دیده تفسیر است

گناه بین من و تو جدایی افکنده

همیشه نامه ‎ی من ، پر ز جرم و تقصیر است

خودت برای ظهور خودت دعایی کن

که ناله ‎های دل من ، بدون تاثیر است

بیا و بند بزن چینی دل من را

دل شکسته ی من مستحق تعمیر است

نگو که از من آلوده ناامید هستی ؛

برای نوکرِ خوبی شدن ، دگر دیر است

کسی که در وسط کوچه قد عَلَم کرده

چه شد که گوشه ‎ی خانه چنین زمین‎گیر است ؟

چه آمده به سرش بین آن در و دیوار

که در سنین جوانی ز زندگی سیر است


شبیه عاشق چشم انتظار می گرییم

به حال مادرتان زار زار می گرییم




مسافر کربلا

نظرات  (۰)

از نظرات خوب خود ما را بهره مند سازید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما