خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

002

ادامه ی شعر در ادامه ی مطلب


دلم گرفته حاجت مرا روا نمی کنی ؟

در این دل شکسته ام برو بیا نمی کنی ؟

بهار آمده ولی خزان تر از خزان شدم

حقیقت بهارها نظر به ما نمی کنی ؟

امیر بی قرینه ام ، نشسته غم به سینه ام

غم فراق را بگو چرا دوا نمی کنی ؟

همیشه خوبی مرا بزرگ جلوه می دهی

بدی این خراب را تو بر ملا نمی کنی

ز روی تو شدم خجل ، نشسته کشتی ام به گل 

مرا برای بندگی چرا جدا نمی کنی ؟

اگر چه بنده ای بدم ولی نمی کنی ردم

اگر تو را رها کنم مرا رها نمی کنی

مرا برون ز خانه ات نکرده ای عجیب نیست

عجیب این که بنده را عزیز خانه می کنی

به عبد رو سیاه خود همیشه لطف می کنی

اگر به تو جفا کنم به من جفا نمی کنی

منم گدای مادرت ، سرم فدای مادرت

به خاطر همین مرا ز خود جدا نمی کنی

پس از گناه کردنم همیشه گفته ام به خود

کمی ز روی حجت خدا حیا نمی کنی ؟

طبیب من حبیب من ، مسافر غریب من

فدای غربتت که گریه ی شبانه می کنی

کنم به ناله زمزمه اغثنی یابن فاطمه

به حق شاه علقمه ، مرا دعا نمی کنی ؟!

من آشنای زینبم ، متی ترانا ... به لبم

دلم گرفته حاجت مرا روا نمی کنی ؟




نظرات  (۰)

از نظرات خوب خود ما را بهره مند سازید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما