خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
5

متن نوحه در ادامه ی مطلب



شب عاشقان بی‌دل چه شبی دراز باشد
تو بیا کز اول شب در صبح باز باشد
ز محبتت نخواهم که نظر کنم به رویت
که محب صادق آنست که پاک‌باز باشد
چه نماز باشد آن را که تو در خیال باشی؟
تو صنم نمی‌گذاری که مرا نماز باشد

دگر دل ما به جز حرمت منزل ندارد

که موج غمت به جز دل ما ساحل ندارد

دلدار دیگر این دل ندارد

پناه دل ما ضریحت ، قرار دل ما زیارت

سرور دل ما حسین و  بهار دل ما شهادت


(قرار دلم یابن زهرا)


اگر برود سرم نرود از سر هوایت

کجا روم ار رهم ندهی در کربلایت

می‌آیم آخر تا خیمه‌هایت

سر ره دیگر ندارم ، به غم تو دل می‌سپارم

تویی همه شوق و امیدم ، تویی همه دار و ندارم


(قرار دلم یابن زهرا)


خوشا که دلم که آب و گلم وقف حسین است

بگو به همه که مرشد من پیر خمین است

دیوانه عشق حسینیم ، فدایی امر ولایت

کرببلایی‌ها ندارند ، عاقبتی غیر از شهادت


(امیر دل من حسین جان)


هفتگی ۹۲/۸/۲۶

نظرات  (۱)

۱۱ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۱۴ سید رضا کشفی
سلام
خدا قوت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما