خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

1

دریافت فایل صوتی


متن نوحه در ادامه ی مطلب


قلبم در این وادی شده غرق محن وای غرق محن وای غرق محن وای 

به خواهرت رحمی نما سالار من وای سالار من وای سالار من وای 


بوی جدایی می رسد از این زمین پربلا

به جان من خیمه مزن در سرزمین کربلا


حسین غریب مادر


در این دیار بی کسی تنها شوی وای تنها شوی وای تنها شوی وای

تنها و بی لشکر در این صحرا شوی وای صحرا شوی وای صحرا شوی وای 


می ترسم اینجا غرق خون شود گلوی اصغرت

می ترسم اینجا لاله گون شود علی اکبرت


حسین غریب مادر


دار و ندار من تویی سالار من وای  سالار من وای  سالار من وای
صبر و قرار من تویی دلدار من وای دلدار من وای دلدار من وای

می ترسم اینجا روی تل زینب شود پر سوز و آه
بی سر ببیند پیکرت به روی خاک قتلگاه

حسین غریب مادر


می ترسم اینجا لب من پرغم کنن وای پرغم کنن وای پرغم کنن وای
به خاطر دِرهم تو را دَر هم کنن وای  دَر هم کنن وای  دَر هم کنن وای

ای ساحل آرامشم خواهر شود قربان تو
می ترسم اینجا زیر و رو شود تن عریان تو

حسین غریب مادر


اینجا سرت را می برند ای وای من وای ای وای من وای ای وای من وای 
انگشترت را می برند  ای وای من وای ای وای من وای ای وای من وای 

می ترسم اینجا دشمنت پنجه زند بر روی تو
غرق به خون بینم حسین بر روی نی گیسوی تو 

حسین غریب مادر


جاری شود روی زمین خون خدا وای خون خدا وای خون خدا وای
به زیر خنجر میزنی تو دست و پا وای  تو دست و پا وای  تو دست و پا وای

آن دم که روی نیزه ها رود برادر جان سرت
مکن فراموشم حسین تو را به جان مادرت

حسین غریب مادر


ای زینت دوش نبی روی زمین جای تو نیست
این خار و خاشاک زمین جای تو نیست

حسین جانم


نظرات  (۰)

از نظرات خوب خود ما را بهره مند سازید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما