خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

04

دریافت فایل صوتی


متن شعر در ادامه ی مطلب



عجیب محتاجم اگر زمزمه یاری‌ام کند

کاش نفس کمک بر این ناله و زاری‌ام کند 


دعای من فراتر از صدای من نمی‌رود

اجابتی مگر سحر به اشک جاری‌ام کند 


خدای من خدای من خدای من خدای من


ترحمی می‌طلبد این دل بی‌قرار من 

مگر خدا توجهی به بی‌قراری‌ام کند 


اله من اله من اله من اله من


گناه بسیار ز من، نگاه ستار ز تو   

که جز تو پرده پوشی از گناه کاری‌ام کند؟ 


منم خطاکارترین، بی‌کس و بی‌یارترین

چه کس به جز تو فکر این بی‌کس و کاری‌ام کند؟ 


خدای من خدای من خدای من خدای من


نه روزه و نماز من کند به تو مقربم 

نه ذکرم این چنین رود به دل که یاری‌ام کند

 

به حشر با چه جراتی نظر کنم به نامه‌ام

که نامه‌ی سیاه من ز خود فراری‌ام کند 


الهی العفو الهی العفو الهی العفو الهی العفو


به ریسمان گهی که آن ملک به دوزخم برد

فقط ولای مرتضی نگاهداری‌ام کند 


علی علی علی علی 


بر این گدای فاطمه به جز دعای فاطمه

که این همه عنایت از بزرگواری‌ام کند؟ 


منم گدای فاطمه منم ، گدای فاطمه منم 


به جز شفاعت حسن به جز محبت حسین

ز شعله‌های قهر تو که پاسداری‌ام کند؟ 


مگر نصیب من شود دعای صاحب‌الزمان

که شام قدر مفتخر به جان نثاری‌ام کند 


دنبال توام یابن زهرا

من مال توام یابن زهرا

آقای منی یابن زهرا

مولای منی یابن زهرا 

ای تاج سرم یابن زهرا 

من منتظرم  یابن زهرا 



نظرات  (۸)

۲۴ بهمن ۹۲ ، ۱۸:۴۲ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الحسین ارواحناله لک الفدا
سلام وادب برادر عزیزم
خوش آدمی به ققنوس کربلاو خاک قدومت طوطیای چشم ما...
امر بفرمائید به کدامین نام مقدس خوشنود هستید که در میان
نوکر زادگان حضرت ارباب در حسینی ثبت نام مبارک نماییم...
در ضمن یاد آرو می شوم
همین آدرس بلاگ را اگر عدد 2 را بعد از کربلا و قبل از دات یا همان
نقطه ؛اضافه فرمائید به بلاگ رسائل بندگی تشریف فرما خواهید شد و
واگر عدد 3 را اضافه فرمائید به موسسه مجازی آموزش زبان انگلیسی
شهید بهشتی ورود خواهید یافت...و تقاضامند است اگر برای شما
زحمت نباشد نام موسسه را به همه لینکها ودوستانتان هر جا که تشریف می برید اعلام بفرمائید... ان الله در اجرش شما هم سهیم باشید...
التماس دعای عهد وفرج مولایمان ان شاالله ..الهی عظم البلاء
۲۴ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۰۴ علی اکبر مجنون الحسین جان
سلام مجدد
میخانه دگر جای من بی سر و  پا نیست....
___________________________________

بوی بهشت خدا بوی حسین است و بس...

_____________________________________

اگر برات زحمتی نیست بنده خوب خدا،
از حاجی بیشتر فیا بگزار ... نفس گیرا خوبه...
خدا خیرت بده....
بحق چادری خاک مادر لحظه دستت را رها نکنی از دست آل الله
ارواحناله لک الفدا....الهی آمین...عاقبت بخیر باشی....آمین
۲۴ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۰۴ آرمان بدیعی
سلام: ممنون از حضورتون در «اوج رواز» محتاجیم به دعا.
سلام....
خدا خیرتون بده....
دیگر نگران دریافت مداحی های تازه نیستیم
به لینک ها اضافه شدید
یا علی
سلام
اگه چند تا مداحی عربی براتون بفرستم متن و معنیش رو برام میذارین؟
پاسخ:
سلام
شما بفرستید
انشاالله که بتوانیم

یا علی 
۲۵ بهمن ۹۲ ، ۱۲:۱۸ خادم الحسین

سلام.

با شعر فاطمیه به روزیم.

یا علی مدد

سلام
چجوری بفرستم؟
اگه میشه یه ایمیلی چیزی...
ممنون
پاسخ:
سلام
fatemioon91@chmail.ir
۱۱ تیر ۹۳ ، ۰۰:۲۳ محمدرضا فلاح
یکی می پرسد اندوه تو از چیست؟

سبب ساز سکوت مبهمت کیست؟

برایش صادقانه می نویسم: برای آنکه باید باشد و نیست " اللهم عجل لولیک الفرج "

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما