خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

04

دریافت فایل صوتی 


متن مولودی در ادامه ی مطلب 


هر لحظه و هر دم گویم یا زینب و یا زینب

در شادی و در غم گویم یا زینب و یا زینب

ذکرش ذکر هر شبم

من مجنون زینبم

از جهانی بریده ام تا به زینب رسیده ام

نقش صحن قشنگشو روی قلبم کشیده ام

تو بگو یا الله ، من یا زینب کبری

در نجابت شبیه مادر

در شجاعت شبیه حیدر

صبر او شبیه مجتبی و

در غریبی حسین دیگر

این مرغ دلم پر گیرد در صحن و سرای تو

پر گیرد و جان می بازد در زیر لوای تو

زینب شد قرار من

هر لحظه شعار من

شده دل خانقاه عشق

مرشدش گشته شاه من

دست خالی رسیده دل

قصد دلبر نگاه من

تو بگو یا الله ، من یا زینب کبری

عشق تو قلبمو ربوده

نام تو بهترین سروده

خدا بر روی نوکر تو

درهای جنتو گشوده

تو بگو یا الله ، من یا زینب کبری

رخشان گوهری تابیده بر طرز مه و اختر

کوثر به جهان می نازد از مقدم این کوثر

دل مست نوای عشق

اومده مقتدای عشق

زده ام می ز جام او

که شدم من غلام او

شده پست و ذلیل و خرد

شهر شام از کلام او

تو بگو یا الله ، من یا زینب کبری

نام پاکت ذکر و دعامه

خاک تو بهترین دوامه

با تو می خوردنم حلال و

بی تو زمزم ولی حرامه

تو بگو یا الله ، من یا زینب کبری

 

 

 

نظرات  (۰)

از نظرات خوب خود ما را بهره مند سازید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما