خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

25

دریافت فایل صوتی 


متن نوحه در ادامه ی مطلب


اون داغ بی بهونه

دلها رو میسوزونه

اون راز عاشقونه

اون قبر بی نشونه

 

از داغ مادرم می سوزم

با یاد اون حرم می سوزم

با چشمای ترم می سوزم

 

حسرت همه دلهایی مادر

شهیده ی حیدر

شفیعه ی محشر

کجایی مادر

گوهر دل دریایی مادر

دلا بی قراره برای مزارت

کجایی مادر

 

از داغ مادرم می سوزم

با یاد اون حرم می سوزم

با چشمای ترم می سوزم

 

شبهای بی ستاره

دلهای پاره پاره

این شبها بی قراره

بانوی بی مزاره

 

تا قلب آسمون میگیره

تو چشما گریه جون میگیره

اشکامون رنگ خون میگیره

 

مثل آتیش زیر خاکستر

دلا پریشونه

کسی نمیدونه

کجایی مادر

 

با نشونی عطر نیلوفر

هوای تو کردم

کجا رو بگردم

کجایی مادر

 

از داغ مادرم می سوزم

با یاد اون حرم می سوزم

با چشمای ترم می سوزم

 

لطف تو شامل من

عشق تو قاتل من

ای کاش از من بگیری

جون ناقابل من

 

می میرم روزی انشالله

در پای پرچم ثارالله(ع)

با ذکر یا اباعبدالله(ع)

 

قلب من توی دستای حسینه

برای حسینه

گدای حسینه

فدای حسینه

 

دل کبوتر بین الحرمینه

تو دام حسینه

غلام حسینه

فدای حسینه


بیا نگار آشنا 

شب غمم سحر نما

مرا به نوکری خود شها تو مفتخر نما

ای شه ولا معدن سخا

می کشی مرا 





با تشکر از عبرات 






نظرات  (۱)

عالی التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما