خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

29

دریافت فایل صوتی


متن نوحه در ادامه ی مطلب

امشب دیگه وا میشه پیش همه مشت من

شونم داره می لرزه ،خالی شده پشت من


دیدی که رفتی آخر تنها واویلا واویلا

غریبه ام توی این دنیا واویلا واویلا

رمق نموده تو این دستام واویلا واویلا

علی می میره بعد از زهرا واویلا واویلا


رمق نموده تو این دستام واویلا واویلا

دیگه دارم میوفتم از پا واویلا واویلا


هیچکی توی این عالم دردم رو نمی دونه

امشب می بره تابوت عطر تو رو از خونه

حسن کنار تو بیهوشه،واویلا واویلا

چراغ خونمون خاموشه،واویلا واویلا

حسین داره سیاه می پوشه واوبلا واوبلا

می میره زینبم تا فردا واویلا واویلا


رمق نموده تو این دستام یا زهرا یا زهرا

دیگه دارم میوفتم از پا واویلا واویلا


غسلت می دادم اما دستام و نگاه کردی

با گریه به تو گفتم کاشکی بشه برگردی

رو پیکر تو گل می باره واویلا واویلا

وداعمون چقدر دشواره واویلا واویلا

دلم هوای رفتن داره واویلا واویلا

دیگه دارم میوفتم از پا واویلا واویلا

حسن کنار تو بیهوشه،واویلا واویلا

چراغ خونمون خاموشه،واویلا واویلا

حسین داره سیاه می پوشه واوبلا واوبلا

می میره زینبم تا فردا واویلا واویلا


رمق نموده تو این دستام واویلا واویلا

دیگه دارم میوفتم از پا واویلا واویلا


غریبونه می خوای سفر کنی از خونه

حال منو خدا می دونه شب غمم چه بی سامونه



نظرات  (۰)

از نظرات خوب خود ما را بهره مند سازید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما