خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

2

دریافت فایل صوتی 


متن نوحه در ادامه ی مطلب


کردی وصیت تو رو علی غسلت بده شبونه

دارم می بینم چی به روزت آورده تازیونه

حالا می فهمم چرا تو خونه روتو می گرفتی

حتی نفس هم می کشیدی پهلوتو می گرفتی 


وای وای وای 


تازیونه هم روی تنت نشونه داشت

پشت در بودی آتیشِ در زبونه داشت

کینه ی منو دشمن فقط بهونه داشت نرو

زدن سیلی به صورتت بمیره علی

که از دست زمونه دیگه سیره علی 


وای وای وای 


چشماتو وا کن بذار دلم آروم بگیره زهرا

بعد تو میشه علی دیگه بی کس ، غریب و تنها

زینب یه گوشه می شینه و پنهونی اشک میریزه

دلتنگ مادر شده و میدونم حرفشم یه چیزه


وای وای وای 


ای خدا چرا چشماشو بسته مادرم
دست نمی کشه چند روزه دیگه رو سرم
کاش صدام کنه یک بار دیگه دخترم 
ببین بهونه ی تو داره این دل من
نرو تموم زندگی و حاصل من

وای وای وای 


امشب با چادر نماز تو مادر نماز می خونم 
بوی تو داره آره به خدا یاس مهربونم 
یادش میوفتم که چه جوری خوندی نماز نشسته
وقتی گرفتی قنوتتو مادر با دست بسته

وای وای وای 


حال من خدا امشب شبیه مادره 
مدونم خودم این لحظه های آخره
چون پرستو از این آشیونه می پره نرو
چرا نداره راه چاره مشکل من
خدا چه غربتی نشسته رو دل من 

وای وای وای 











نظرات  (۱)

سلام عازم حرمم حلال کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما