خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

08

دریافت فایل صوتی


متن نوحه در ادامه ی مطلب


حزینم من دل غمینم من

مادر عباس وفادارم

در این دنیا درد و رنج و غم

کوهی از ماتم در دلم دارم

شده باغ گلشنم پر پر

ای خدا دیگر بی کس و کارم

دگر اشک و زاری و گریه

گشته کار این چشم خونبارم


ماه زیبایم به قربون جمالت

ای گل مادر کنم شیرم حلالت


شنیدم دستت جدا گشته

به خون چشمانت شد آغشته

شنیدم از مرکب افتادی

تشنه جان دادی نازنین من

فدای آن دست و بازویت

زخم ابرویت مه جبین من


ماه زیبایم به قربون جمالت

ای گل مادر کنم شیرم حلالت


شدم دیگر بی دل و دلبر 

از غم و غصه بی شکیبم من

ندارم دیگر کس و کاری

یار و غم خواری ، بی حبیبم من 

بریزد خون از دو چشمانم

دیده گریانم از غم یاسم

بود حسرت در دلم تا 

بار دگر بینم روی عباسم 

تو پناه و نور چشم عالمینی 

ای نگار من علمدار حسینی 


ماه زیبایم به قربون جمالت

ای گل مادر کنم شیرم حلالت


شنیدم مشک تو شد پاره

ز کف دادی تو ره چاره

فدای تو ای گل زیبا

ای شه والا ماه علقمه

خریدی تو آبرویم را

مهربان سقا نزد فاطمه


ماه زیبایم به قربون جمالت

ای گل مادر کنم شیرم حلالت

 

نظرات  (۱)

سلام...

قلب....

http://zareh.blog.ir/post/271

دعوت قرآنی....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما