خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

09

دریافت فایل صوتی


متن نوحه در ادامه ی مطلب


یا اباصالح بیا تا دل شود خدایی

ای عزیز فاطمه یابن الحسن کجایی


وای از این جدایی ، وای از این جدایی 

ای امیرم ، ای امام مهربانم 

نامت آقا روز و شب ها بر زبانم 

جمعه ها من در فراقت ندبه خوانم 

دائما در ذکر الغوث الامانم 


یا اباصالح بیا تا دل شود خدایی

ای عزیز فاطمه یابن الحسن کجایی


آرزو مانده به دل تا حس کنم ظهورت 

منتظر بنشسته ام تا لحظه ی ظهورت 

کی شود بیایی وای از این جدایی 

من ندیدم روی ماه و دلربایت 

گشتم اما بی قرار و مبتلایت 

توتیای چشم من کن خاک پایت 

هستم عبد روسیاه و بی وفایت 

گر نباشد لایق روی تو دیدگانم 

تا دم آخر ، دعا بهر فرج بخوانم 

کن مرا دعایی ، وای از این جدایی 

قلب زینب پر ز خون و بی قرارت 

چشم زهرا هم چنان در انتظارت 

می شمارد لحظه ها را ذوالفقارت 

کاش باشم در رکابت ، در کنارت 

ناله های فاطمه آید ز پشت آن در 

کی شود آیی برای انتقام مادر 

منتقم کجایی ، وای از این جدایی 

ای امیرم کن نگاهی بی نوایم 

صاحب من بر در تو من گدایم 

در قنوت یک نمازت کن دعایم 

من که عمری داغدار کربلایم 

ای گل نرگس ، مدینه یا که سامرایی 

گر نجف یا کاظمین یا مشهدالرضایی 

صحن کربلایی ، وای از این جدایی 


یا اباصالح بیا تا دل شود خدایی

ای عزیز فاطمه یابن الحسن کجایی






نظرات  (۱)

۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۱۳ علی اکبر مجنون الحسین جان
اعوذبالله من النفسی
بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدالله رب العالمین من کل النعمه و استغفر الله الذی من کل ذنب و اتوب الیه و قالو انالله واناالیه راجعون
السلام علیک یا آل الله ارواحناله لک الفدا.....یا اهل البیت النبوه ....
هدیه ی حسینیه ی ققنوس کرببلا
سلام و ادب محضر یکایک بزرگواران ؛خواهران گرامی و برادران عزیزم
ماه مبارک رجب المرجب فرا رسید!
ماهی که اولین  روزش باقریست!
سومینش نقویست!
دهمینش تقویست!
سیزدهمینش علویست!
نیمه اش زینبیست!
و بیست و هفتمینش محمدیست!
ان شاالله به فضل بلند پروردگار متعال و خارج از هر عُجب و تظاهر و منییتی و هرگناهی!!!
اولین حاجت خود را فرج امور مولایمان؛حضرت صاحب الامر ؛اباصالح المهدی جان؛
ارواحناله لک الفدا قرار دهیم و برای آنکه قلب مولایمان از ما در درگاه پروردگار احدیت
رضای مرضی گردد؛برای امور اسلام عزیز و یکایک مومنین و مومنات و منتظران حضرتشان در این ایام الهی
دعای مستمر داشته باشیم؛تا موجبات رضای پروردگار عالم ؛جل و اعلی فراهم گردد؛
و دفع بلایای ارضی و سماوی از وجود نازنین مولایمان در هرجای عالم که تشریف دارند
 گرددو محبین و شیعیان حضرتشان را در اقصاء  نقاط عالم محفوظ بمانند...
ان شاالله تعالی.....
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
امید است که قدرمان دهند به قدر مولایمان! ...آمین یارب العالمین
اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعای عهد و فرج مولایمان اباصالح المهدی جان را فراموش نکنیم...
العبد ,مجنون الحسین جان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما