خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

03

ادامه ی شعر در ادامه ی مطلب


نور تو گر نبود مسلمان نمی شدم

بر سفره ی کریم تو مهمان نمی شدم 

لطف محمدی تو بر من مقام داد

ورنه ز نسل حضرت سلمان نمی شدم 

اصلا اگر دعای تو پشت سرم نبود

بر خانواده ی تو ثناخوان نمی شدم 

من از عنایت تو که بهره نداشتم

گر دوستدار عترت و قرآن نمی شدم 

حرف از خدا زدی تو ، ولی گر علی نبود

هرگز مطیع و گوش به فرمان نمی شدم 


قُم یا رسول صوت جلی را شروع کن

قرآن بخوان و مدح علی را شروع کن 


قرآن بخوان که بی خبران را خبر کنی

بر قلب سنگ ، با سخن خود اثر کنی 

قرآن بخوان ، ز جهل ، خلایق رها شوند

روشن فضای ظلمت محض بشر کنی

قرآن بخوان و در دل مردم نمک بریز

تا این که دوستان خدا بیشتر کنی 

قرآن بخوان بشارت و انذار کن رسول

قرآن بخوان که شام جوانان سحر کنی 

قرآن بخوان ، به جلوه ی تو سجده می کنند

سنگ و گیاه ، چون که ز هر جا گذر کنی 


عرش است محو خواندن آیات تو رسول

ای عقل کل ، عقول همه مات تو رسول 


دارایی ام تمام برایت نوشته شد

جان من از ازل به فدایت نوشته شد 

دل آفریده شد که گرفتارتان شود

این دل اسیر آل عبایت نوشته شد 

"غیر از علی به قلب تو کس نیست و" همین ...

... بر جای جای غار حرایت نوشته شد 

باران نور آیه سر مردمان چکید

تا جبرئیل و وحی به پایت نوشته شد 

این آیه ها نبود که گمراه می شدیم

تو آمدی کتاب هدایت نوشته شد 


امشب سر تو تاج نبوت گذاشتند

در زیر پات کرسی عزت گذاشتند

 

از این به بعد یاور تو مرتضی علی ست

تنها امیر لشکر تو مرتضی علی ست 

بین عشیره دست به دوش علی گذار

برگو فقط برادر تو مرتضی علی ست 

پروردگار عزوجل امر کرده است

همسر برای دختر تو مرتضی علی ست 

او بی تو ، تو بدون علی ، نه نمی شود

روح میان پیکر تو مرتضی علی ست 

در هر کجای عرش خدا دیدی ای رسول 

هر جا روی برابر تو مرتضی علی ست 


اول نماز خوانده به پشت سرت علی ست

وحی خدا علی ست ، پیام آورت علی ست




مسافر کربلا

نظرات  (۰)

از نظرات خوب خود ما را بهره مند سازید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما