خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

بنی فاطمه1

دریافت فایل صوتی


متن نوحه در ادامه ی مطلب


می باره بارون روی سر مجنون توی خیابون رویایی

میلرزه پاهاش بارونیه چشماش میگه خدایی تو آقایی

من مانوسم با حرمت آقا حرم تو والله برام بهشته

انگار دستی اومده و از غیب روی دلم اینجور برات نوشته


کربلا کربلا کربلا اللهم ارزقنا


میدونم آخر میرسه یه روزه کنار تو آروم بگیرم

با چشمای تر یا که توی هیئت یا وسط روضه بمیرم

یادم میاد که مادرم هرشب منو میاوردش میون هیئت

یادم میاد مادر من با اشک می گفت تو رو کشتن تو اوج غربت

کوچیک بودم که مادرم حرز تو گردنم می گرد

وقتی محرم میومد لباس سیاه تنم می کرد

بزرگترای من منو به مجلس تو برده ان

هوامو داشته باش آقا منو به تو سپرده ان


می باره بارون روی سر مجنون توی خیابون رویایی

میلرزه پاهاش بارونیه چشماش میگه خدایی تو آقایی

من مانوسم با حرمت آقا حرم تو والله برام بهشته

انگار دستی اومده و از غیب روی دلم اینجور برات نوشته


کربلا کربلا کربلا اللهم ارزقنا

مسافر کربلا

نظرات  (۷۰)

سلام
ممنونم
خیلی قشنگ بود
خیلی قشنگ بود

۲۶ تیر ۹۳ ، ۰۶:۳۴ دوستدار اهل بیت
آقا خیلی ممنون
خیلی عالی بود
اجرتون با آقا امام زمان
سلام.عالی عالی عالی
۱۱ مهر ۹۳ ، ۱۶:۵۹ علیرضا پلنگ خو
واقعا عالی بود و کلی خسته نباشید به اقای بنی فاطمه گفت مرسی
۱۲ مهر ۹۳ ، ۰۰:۲۳ مجنون الحسین
سلام
پاسپورت پولم دستمه ولی انگار اقا نمیخواد...
اینه که میگن زیارت اقا نه قسمته نه همت
بلکه دعوته..بوش میاد 23 مهر عازم باشیم..تو این حال و هوا بودم که این نوحه رو شنیدمو داغون تر شدم.......جان اقا دعا کنید بطلبه اربا که دوری سخته....
یاعلی مدد
عاشقتم سید ایشالله همیشه سلامت باشی.خیلی دوس دارم برم کربلا دعام کن
۱۱ آبان ۹۳ ، ۱۴:۲۹ جانم فدای رهبرم.
عالیییییییییییییی بود. خیلی خیلی خوب بود ممنونم.
پیشنهاد میکنم مداحی ( آقا یه عمره که هوامونو داری) رو هم از همین مداح و مداحی پیاده روی اربعین از حاج میثم مطیعی رو هم دان کنید.
ممنون
عااااااااااااااالی 
۱۵ آبان ۹۳ ، ۲۲:۰۵ سجده شقایق
محشـــربود
هیچ چیز به جز نوحه های امام حسین ومحرم دل ادمو هوایی نمی کنه
انشاءلله بهشت آقا قسمت همه بشه
بی نظیر
عالی 
کربلا اللهم ارزقنا ...
وااااااااااااااااااااااااقعا عااااااااااااااااااالی بود                 اهم الرزقنا کرببلا
بی نظیره
بهترین نوحه ای بود بعد سید جواد شنیدم  خیلی قشنگه 
۲۸ آذر ۹۳ ، ۲۱:۰۴ حسن اسکندری
خیلی عالی بود و من الله توفیق
۰۱ دی ۹۳ ، ۱۱:۴۸ عاشق ولایت
سلام دمتون گرم خیلی با حال بود فقط اگه زحمتی نیست تصویریشم که تو تلوزیون پخش شد بزارید . خدا به پسر حضرت زهرا آقا سید مجید بنی فاطمه طول عمر با عزت عطا کنه
Allllie alllli bud ❤❤❤
عاااااالی 
خیلی زیبا بود.خدا اجرت بده آقا سید
اجرکم عندالله جواد تقی ابادی عاشق اقااباعبدلله
۰۲ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۰۸ شهدای گمنام کرج
واقا قشنگه اجرتون با اقا امام حسین موفق باشی سید یاعلی



۲۴ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۲۴ دلتنگ کربلا
واقعا این نوحه رو دوست دارم و خیلی خیلی خیلی زیباست
خدا اقای بنی فاطمه رو حفظ کنن
سلام
دم همه نوکرا گرم.
۰۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۱۲ علی اصغرطباطبایی
خیلی عالی بود سید
به به به ...جانم سید مجید ....
جانم .....جانم .......
سلام آقا دمتون گرم.....
اجرتون با آقام ابولفضل....
التماس دعا
بسیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار عاللللللللللللللللللللللللللللللی بود
به قول دوستان نه باریکلا نه باریکلا
سلام اجرکم عندالله. عالی بود.**********
خیلی عالی بود
خیلی عالی وقشنگ بود مرسی 
خیلی عالی واقعا ممنون

عالیییییییییییییییییییییییی
اقای بنی فاطمه خیلی قشنگ خوندی طیب الله انفسکم ان شاالله

۲۷ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۱۸ جامانده ای از دفاع مقدس
اقای سید مجیدبنی فاطمه خیلی قشنگ خوندی طیب الله انفسکم ان شاالله


جانم اباالفضل 
آقا عالی بود بسیار زیبا اجرتون با سقای دشت کربلا(اباالفضل)
تبارک الله
عالیییییییییییییییی
۱۸ مهر ۹۴ ، ۱۳:۰۸ سعید تلخابی
یکی ازمحشرترین نوحه های خونده شده بود،واقعا حیفه این نوحه تو تلویزیون پخش نشه،
خواهشا پخش کنید تا مردم استفاده کنن 

فوق العاده بود


دمت گرم آقا سید اجرت با آقا ابالفضل

افرین به این صدا اینا همش ازمعجزات امام حسین هست که نوحش ادمارو به وجه میاره
عالی بود
۲۸ مهر ۹۴ ، ۱۴:۵۰ مریم آقازمانی
من خیلی وقته دنبال این نوحه بودم از وقتی تو تلویزیون دیدم خیلی خوشم اومد
عالی بود خیلی خوشم اومد از متنش ادمو به وجد می اره کاش میشد همش نوحه گوش بدیم تا گوشمون به امامامون عادت کنه..
۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۲:۰۶ احمد جوینده
خداوند تبارک وتعالی قبول بفرماید
من ک هزار بار گوشش کردم 
تازه آهنگ پیشواز بابام و داداش و خودمم گذاشتمش
عالی بود مرسی💞
۰۲ آبان ۹۴ ، ۱۴:۱۰ ی بنده خدا
عالی بود خیلی کیف کردم
خیلی زیبا بود.امیدوارم تمام عاشقان روزی تو حرم امن اقا ابا عبدالله وتمامی ائمه ی دیگر از جمله امام رضا حضور پیدا کنند.
بسیاااااار زیبا, واقعا ممنونم,احسنت وخسته نباشید
عالی بود/خدا حافظش باشه
عالیییییی 
خدا خبرت بده . 
خیلی قشنگ بووود 
واقعا عالی بود از شنیدنش سیر نمیشم
عالی بود واقعا صداش و متن نوحه اش محشر بود
۰۷ آبان ۹۴ ، ۱۲:۳۰ سید مجتبی سعادتدار
سلام 
خیلی گرم و با محتوا بود ممنون از مداحی پسر عمو 
عالییییییییی کل زندگیم دنبال این نوحه بودم
اولین بار این نوحه را از تو یکی از شبکه ها شنیدم واقعا خوشم اومد دنبالش می گشتم که از سایت شما پیدا کردم . اجرتون با امام حسین
خدا خیرت بده انشاالله
۰۹ آبان ۹۴ ، ۰۹:۰۹ عبدالحسین
آقا بطلب تا اربعینت بیام حرم...😢
۱۲ آبان ۹۴ ، ۱۸:۱۳ محمد صادق کثیری
خیلی قشنگ بود دنبال این جور مداحی میگشتم اجرتو با اقا امام حسین (ع) الهی خدا نگهش داره
۱۸ آبان ۹۴ ، ۲۳:۴۰ معصومه مرئ
عالیــــــــ 
عالی بود خیلی عالی بود
خیلی خیلی عالی بود من عاشق این نوحه شدم

۰۵ آذر ۹۴ ، ۱۴:۱۳ یار گمنام
عالـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
ممنون خیلی قشنگ بود
سلام 
مداحی بسیار زیبا و با معنی بود .
متشکرم،اجر تون با امام زمان
عالیه واقع حرف نداره
عالیه ...
بی نظیر بود


زبانم ناتوان مونده از این سبک.خییییییلی زیبا بود 
واقعا از ته دل میگم خیلی زیبا بود.یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما