خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

مقدم

دریافت فایل صوتی


متن نوحه در ادامه ی مطلب


کاشکی خونه م توی کربلا بود

توی قلبم یه برو بیا بود

یه دلم پای ضریح شیش گوش

یه دلم رو ایوون طلا بود

کاشکی خونه م توی کربلا بود

زندگیم نذر محرما بود
پای تل زینبیه مردن تنها حاجت من از خدا بود
به همین برکت به همین نفسا
که تو روضه میاد و میره حسین
دل غرق به خون به هوای جنون
گاهی واسه حرم می گیره حسین
ای شهنشاه و دلبرم
شوق تو دارم در سرم
واسه همینه که میگم

اللهم ارزقنا حرم

کاشکی خونه م توی کربلا بود

پاتوقم حرم نیمه شبا بود
تو حریم خوشگل علمدار
بساط اشک و روضه به پا بود

کاشکی خونه م توی کربلا بود

کفتر دلم همش هوا بود
دل می برد از همه کفترا چون
کفتر بوم امام رضا بود
به هوای جنون به هوای حرم
به خدا که من محتاجم حسین
از توی زائرات لیست خوب یا بدات
نکنی یک وقت اخراجم حسین
به همین برکت به همین نفسا
که تو روضه میاد و میره حسین
دل غرق به خون به هوای جنون
گاهی واسه حرم می گیره حسین
از عشق تو ای دلبرم
آواره و دربدرم
تا کی آقا باید بگم

اللهم ارزقنا حرم

کاشکی خونه م توی کربلا بود
زندگیم بَه چه باصفا بود
شروع هر روز زندگیم با یه سلامی به سوی آقا بود
کاشکی خونه م توی کربلا بود
بهترین شب ، شب جمعه ها بود
کل آل عبا دور ضریح شور و غوغایی پایین پا بود
من بی سر و پا کجا اونجا کجا
می بینی که کارم توهمه
کی میشه ببنیم با چشای ترم
که پای شیش گوشه تلاطمه
به همین برکت به همین نفسا
که تو روضه میاد و میره حسین
دل غرق به خون به هوای جنون
گاهی واسه حرم می گیره حسین
ای سالار و ای سرورم
یک عمریه که نوکرم
مردم از بس گفتم آقا

اللهم ارزقنا حرم






مسافر کربلا

نظرات  (۲۴)

یا علی☼→
یا حسین مظلوم
خداپدرجواد مقدم بیامرزه دمش گرم

یاحسین

به همین برکت به همین نفسا کهتو روضه  میاد میره حسین ....

نوکرتم حسین جان

الهم رزقنا کربلا سلام بران لبانه ترک خرده

واقعا دمت گرم داش جواد

بهترین مداح جواد مقدم . من فقط مداحی مقدم رو گوش میدم .دمش گرم
دمتون گرم
عالی بود قربون امام حسین برم...
عالی بود
سلام خسته نباشید خدا به همه ی مداح ها خیربده مخصوصا کربلایی جواد مقدم 
همشون خوب هستن ولی هر کس توی یه سبکی میخونه و علاقه مند جذب میکنه
من که بیشتر مداحی های کربلایی جواد مقدم رو گوش میدم با حال من میسازه

عالی
دمت گرم




یاحسین مظلوم
بهترین نوحه جهان عالیه داش جواد دمت گرم 
خیلی عالی بود . 

اجرت با خود آقا امام حسین
خیلی باحال بود دمتون گرم

محشر...بخدا...واقعا.ممون جوادجان
دمت گرم حال کردم چون خودم یه مداحم
اقا جواد اجرت با اباعبدلله ان شا الله یه روز کربلا
عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

دستت درد نکنه جواد جون
دمتون کرم حال دادین
یا امام حسین 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما