خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

85

دریافت فایل صوتی


متن مولودی در ادامه ی مطلب


 کعبه تو گریه هاش زمزمو بهونه می کنه

طواف کربلاش آدمو بی خونه می کنه

دیوونه ی نگاش عالمو دیوونه می کنه 


دستام از مستی لرزونه

پیمونه پشت پیمونه

اونا که میگن عاقلن

ما عاقلیم اونا دیوونه 


 کعبه تو گریه هاش زمزمو بهونه می کنه

طواف کربلاش آدمو بی خونه می کنه

دیوونه ی نگاش عالمو دیوونه می کنه 


من مجنون تو لیلایی 

من تشنه تو دریایی

من ذره تو خورشیدی 

من بنده تو مولایی 


 کعبه تو گریه هاش زمزمو بهونه می کنه

طواف کربلاش آدمو بی خونه می کنه

دیوونه ی نگاش عالمو دیوونه می کنه 


دستام از مستی لرزونه

پیمونه پشت پیمونه

اونا که میگن عاقلن

ما عاقلیم اونا دیوونه 


وقتی عرش پرتلاطم شد

شیدایی سهم مردم شد

میون دل مردم و فرشته ها

دل من گم شد 


عاشقی یک کلام عشق خلف حیدره

بیرق این قیام دست امام آخره

وارث این امام خامنه ای دلاوره 


تو کهف الوری هستی

تو نورالهدی هستی 

تو شمس الضحی هستی

تو عین خدا هستی 


دستام از مستی لرزونه

پیمونه پشت پیمونه

اونا که میگن عاقلن

ما عاقلیم اونا دیوونه 


 کعبه تو گریه هاش زمزمو بهونه می کنه

طواف کربلاش آدمو بی خونه می کنه

دیوونه ی نگاش عالمو دیوونه می کنه 


تا زهرا توی محرابه

اون بالا دلا بی تابه 

یکی میگه تو آسمون 

فرشته ها آقامون خوابه


بصیرت و رضا ، عشق و شهادت آمده

برای بی کَس ها رمز شفاعت اومده

برای مرتضی تیغ و صلابت اومده


من فانوس تو مهتابی 

من خاکم تو محرابی 

من دردم تو درمونی

من نوکر تو اربابی 


دستام از مستی لرزونه

پیمونه پشت پیمونه

اونا که میگن عاقلن

ما عاقلیم اونا دیوونه 


 کعبه تو گریه هاش زمزمو بهونه می کنه

طواف کربلاش آدمو بی خونه می کنه

دیوونه ی نگاش عالمو دیوونه می کنه 



نظرات  (۰)

از نظرات خوب خود ما را بهره مند سازید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما