خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

47

دریافت فایل صوتی


متن مولودی در ادامه ی مطلب



مستِ می ناب شدم ، دوباره بی تاب شدم

امشب اون شبیه که صاحب ارباب شدم 

شاه و سرورم حسین ، صاحب کرم حسین 

کاش تا نفس دارم ، تنها بگم حسین

منت رو سرم بذار ، ارباب من یه بار

تو بین نوکرا ، اسم منم بیار


اربابم تولدت مبارک ، اربابم تولدت مبارک


حضرت والا حسین ، عزیز زهرا حسین

میشه عاقبت به خیر هر کی باشه با حسین

اسم تو مقدسه ، عشقت برام بسه

حرف دلم همون حرفای عابسه

ای آب و گل و سرشت ، معنی سرنوشت

شیش گوشه ی توئه شیش گوشه ی بهشت 


اربابم تولدت مبارک ، اربابم تولدت مبارک


اول و آخر حسین ، شفیع محشر حسین 

کاش از باب قبله من ، سلام بدم بر حسین 

کاش ما رو نگاه کنی ، حاجت روا کنی 

باز زینبیه رو راهش رو وا کنی 

رو دستام یه پرچمه ، چشمام یه زمزمه

امشب دلم پیِ رزق محرمه 


اربابم تولدت مبارک ، اربابم تولدت مبارک


فطرسو ببین داره پر میزنه 

برگ آزادی از این در می گیره

منم از گناه ، پرام سوخته شده

چشم من به دست تو دوخته شده 




نظرات  (۱)

خوب بود ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما