خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

49

دریافت فایل صوتی


متن مولودی در ادامه ی مطلب



فروغ مشرقین آمد ، امیر عالمین آمد

مبارک باشه آی دنیا که آقامون حسین اومد


حسین آقام ، حسین آقام 


تمام نوکرا به خط ، سرا پایین باشه فقط

که لحظه ای ناب میرسه ، موکب ارباب میرسه

آقا که تشریف میارن ، همه به پاش سر بذارن 

چه بساطی تو درباره ، چقدر خونه زاد داره 

دل من ، دل من ، دل من اسیر این یاره 


فروغ مشرقین آمد ، امیر عالمین آمد

مبارک باشه آی دنیا که آقامون حسین اومد


حسین آقام ، حسین آقام 


روی لبای فاطمه ، لالایی میشه زمزمه

تفضلی کرده خدا ، داداش داده به مجتبی 

فطرس پر سوخته میاد ، شفاشو از حسین بخواد

کرمش وقتی می باره ، غمی باقی نمیذاره

دل من ، دل من ، دل من اسیر این یاره 

یه عالم رحمت آوردن ، سایه ی عزت آوردن 

عجب ارباب دلسوزی برای رعیت آوردن 


حسین آقام ، حسین آقام 


خدایی که منو آورد ، به دست این آقا سپرد

سنگ تموم برام گذاشت ، اسم منو غلام گذاشت

همین که دیوونه شدم ، وارد این خونه شدم 

خداییش خیلی سالاره ، همه کارَش علمداره 

دل من ، دل من ، دل من اسیر این یاره 

می شینم گوشه ی محراب ، به سوی کربلات ارباب 

شفیع المذنبین هستی ، منو دریاب ، منو دریاب


حسین آقام ، حسین آقام 


فروغ مشرقین آمد ، امیر عالمین آمد

مبارک باشه آی دنیا که آقامون حسین اومد


حسین آقام ، حسین آقام 




نظرات  (۰)

از نظرات خوب خود ما را بهره مند سازید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما