خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

59

دریافت فایل صوتی


متن شعر در ادامه ی مطلب



گرچه شایسته‌ ی هرگونه ملامت هستم

میهمان تو در این ماه کرامت هستم

دور ماندن ز غمت عاقبتش دربه‌ دری‌ ست

بر سر کوی تو دنبال اقامت هستم

از سزاواری من نیست مرا می‌بخشی

شرمسار کرم و لطف و مرامت هستم

دل بیمار از آن شد که ز تو دور افتاد

تا که نزدیک تو هستم به سلامت هستم

نکند از من و بهبودی من نومیدی

که به هنگام دعا غرق کسالت هستم

یا که شاید نکند از نظرت افتادم

دیدی از بس که چنین در پی غفلت هستم

بهره‌ مند از نفس اهل عبادت نشدم

بس که محروم ز اصحاب سعادت هستم

من خودم دردسر خویش شدم میدانم

من خودم باعث این خاری و ذلت هستم

رمضان است ولی باز ز خود می‌ پرسم

این من هستم که سر کوی تو دعوت هستم؟

کرم فاطمه گر حشر نگیرد دستم

پیش چشم همه رسوای قیامت هستم

اگر‌ آقای خراسان نرسد بر دادم

در بر ساحت تو غرق خجالت هستم

من دلم گرم حسین است ، مرا می‌ بخشی

به گل فاطمه محتاج شفاعت هستم





نظرات  (۰)

از نظرات خوب خود ما را بهره مند سازید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما