خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

63

دریافت فایل صوتی


متن شعر در ادامه ی مطلب



من کی اَم عبد گنهکار ، الهی العفو

من کی اَم بنده‌ی سربار ، الهی العفو

منم آن کس که نمک خورد و نمکدان بشکست

نه که یک بار ، چه بسیار ، الهی العفو

نَفْس من ول‌ کن من نیست ، خدایا چه کنم

خسته از این همه آزار ، الهی العفو

با گناهی که ز من سر زده ، بین من و تو

چیده شد این همه دیوار ، الهی العفو

من زمین خورده‌ام و آمده‌ام توبه کنم

با چنین وضع اسفبار ، الهی العفو

بزنی یا نزنی مال توام ، جانِ علی

پس بیا رحم کن این بار ، الهی العفو

چیزی از سوختن من که نصیبت نشود

پس نجاتم بده از نار ، الهی العفو

مهربانی کن و این‌ بار مرا نیز ببخش

ذوالکرم ، حضرت غفار ، الهی العفو

زیر چتر کرمت آمده‌ام رب کریم

با علی حیدر کرار ، الهی العفو

ای خدای علی و فاطمه ، ای رحمت محض

میزنم در همه جا جار ، الهی العفو

ذکر من بعد سلام به حسین‌ بن‌ علی

می‌ شود لحظه‌ ی افطار ، الهی العفو



نظرات  (۰)

از نظرات خوب خود ما را بهره مند سازید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما