خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

006

ادامه ی شعر در ادامه ی مطلب


سفره ات را پهن کردی باز مهمان می رسد

بازهم دارد رعیت نزد سلطان می رسد

تو دعا کن چشم های خشک من هم تر شود

تو بخواهی در بیابان نیز باران می رسد

شک ندارم که در این کشور " ولی نعمت " تویی

با وجود توست نعمت ها به ایران میرسد

رهبری مملکت هم گوش به فرمان توست

به " ولی امر " از سوی تو فرمان می رسد

حضرت یعقوب رو کرده به مشهد ، ظاهرا

بوی یوسف دارد از مشهد به کنعان می رسد

رحمت عامت به ایمان کسی وابسته نیست

رحمتت حتی به قوم نامسلمان می رسد

ریزه خوار سفره ات هستم خیالم راحت است

کم ندارم ، رزق و روزیم فراوان می رسد

من نه تنها از همان اول نمک گیرت شدم

زعفران سفره ام هم از خراسان می رسد

کاش می شد بیشتر پیش تو می ماندم ولی ...

مثل این که وقت من دارد به پایان می رسد

مسافر کربلا

نظرات  (۰)

از نظرات خوب خود ما را بهره مند سازید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما