خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

36

دریافت فایل صوتی 


متن مولودی در ادامه ی مطلب


با من چه کردی ای ساقی

دیوانه و خرابم من

پیمانه ام پُر از نور و

مست ابوترابم من


علی ، علی یا مولا 


ماهی تو ، که بر بام شُکوه آمده است

آیینه ، ز حُسنت به ستوه آمده است

خورشید اگر گرم تماشای تو نیست

دلگیر مشو، ز پشت کوه آمده است


علی ، علی یا مولا 


سر مستم و سبک بارم

تا با تو هستم ای یارم

تو در جوار حقّ و من

در سینه ام تو را دارم


جبریل آورد تحفه ات روز اُحد

که ای شیر خدا، بگیر شمشیر خدا


علی ، علی یا مولا 


با من چه کردی ای ساقی

دیوانه و خرابم من

پیمانه ام پُر از نور و

مست ابوترابم من


علی ، علی یا مولا 


تفسیر "قُل هُوَ الله" و 

تفسیر "لَم یَلِد" هستی

مولای  "ما سِوَی اللهُ

چون ذات حق ، اَحد هستی


نور فلک از جبین تابنده ی اوست

سرداری کائنات زیبنده ی اوست

در وصف علی بس که بُوَد دست خدا

در وصف خدا، بس که علی بنده ی اوست


علی ، علی یا مولا 


با من چه کردی ای ساقی

دیوانه و خرابم من

پیمانه ام پُر از نور و

مست ابوترابم من


علی ، علی یا مولا 


من عاشق و دیوانه ام و مست علی 


علی ، علی یا مولا 



نظرات  (۱)

۰۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۳:۱۳ سید علی بابایی
واقعا عالی بود
دمت گرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما