خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

20

دریافت فایل صوتی 


متن نوحه در ادامه ی مطلب


میون دستای منه پیرهن خونی تو

آماده میشه خواهرت برای مهمونی تو

ای کس و کار زینب ، تشنه سالار زینب 

چشم به راه تو مونده یارت امشب 

تو که بدون من رفته ای سفر 

نداری از حال من خبر

بیا منو با خودت ببر 


با دل من حرف میدی تو همه ی قافله ها 

با سر تو حرف میزدم تو همه ی نافله ها 

آتیش هرمِ آهم من شهید این راهم 

من هنوزم حیرون قتلگاهم 

سر بریده ی تو رو دامنم 

بهونه ی روضه خوندنم 

چه سخته این زنده موندنم 


بدون من رفتی همسفر

نداری از حال من خبر

بیا منو با خودت ببر 


شبای تنهایی دلم حرف تو رو پیش می کشید 

یاد لب تشنه ی تو دلمو آتیش می کشید 

از همه ی دنیا سیرم ، از فراق تو پیرم 

باز بکن آغوشت رو تا بمیرم

خونه ی خواهرت کربلا شده

حالا که دینم ادا شده 

تموم دردم دوا شده 


بدون من رفتی همسفر

نداری از حال من خبر

بیا منو با خودت ببر 



بگشای تربتم را بعد از وفات و بنگر 

از آتش درونم دود از کفن برآید 



نظرات  (۱)

۲۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۰:۰۸ محمدصادق حبیبیان
سایت خوبی دارین
به ماهم سری بزنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما