خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

17

دریافت فایل صوتی


متن شعر در ادامه ی مطلب



الهی گدای این سرایم  

شنو سوز دعایم 

مکن از خود جدایم 

ولی تو خریدار گدایی

همیشه باوفایی 

منم که بی وفایم 

آمدم به درگاهت سر به زیر 


اجرنا من النار یا مجیر ، اجرنا من النار یا مجیر


منم من ، گنه کار قدیمی

ز بس که تو کریمی

 شدی با من صمیمی

خدایا تو ستار العیوبی 

همیشه پاک و خوبی 

تویی مشکل گشایم

بیا و ز بنده خرده مگیر 


اجرنا من النار یا مجیر ، اجرنا من النار یا مجیر


ببخشا اگر دیدی گناهم

به نزد تو الهی من و این رو سیاهی

کرم کن گناهم را بپوشان

مرا یا رب مسوزان

که عبد مرتضایم 

به حق علی مولای غدیر 


اجرنا من النار یا مجیر ، اجرنا من النار یا مجیر


ندارم به دل اصلا واهمه 

بود کار ما همه قیامت با فاطمه

به قلبم ولای حیدر نشست

گل من زهرایی هست

مرید هل اتایم 

یا جابر العظم الکثیر 


اجرنا من النار یا مجیر ، اجرنا من النار یا مجیر


خدایا گرفتار حسینم

ببین یار حسینم

عزادار حسینم

من امشب فقط با عشق ارباب

شوم از گریه بی تاب 

مقیم کربلایم

امیری حسین و نعم الامیر


اجرنا من النار یا مجیر ، اجرنا من النار یا مجیر


به کوفه بانوی محل نشین

چه دیده زار و غمین

چکیده خون از جبین 

سر نِی به گیسویی پریشان

سر قاری قرآن 

اسیر آن صدایم

دلم شد به نام زینب اسیر 


اجرنا من النار یا مجیر ، اجرنا من النار یا مجیر




نظرات  (۰)

از نظرات خوب خود ما را بهره مند سازید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما