خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

3

دریافت فایل صوتی


متن نوحه در ادامه ی مطلب



دلم آروم شده خیالم راحته

اشکای چشمم از نمک سفرته

غم من غمته ، گریه مرحمته

آرزوم جون دادن تو محرمته

بسم الله سینه زن ، بسم الله چشم خیس

بسم الله منو از نوکرات بنویس


مثل من زیاده مثل تو دیگه نیست دیگه نیست دیگه نیست


رفیق شبای بی کسی یار روزای دلواپسی

محرم اومد و میدونم که تو به دادم میرسی

بارون اشک من رو چشای ترم

الهی که سایه ت بمونه رو سرم

هیچ کی تو دل من مثل تو نمی شه

بدجوری میخوامت واسه ی همیشه

بسم الله خوب من ، بسم الله عمر من

بسم الله سرمو توی روضه بزن


دوست دارم بمیرم مثل تو بی کفن بی کفن بی کفن


مسیر بهشته روضه هات ،تو رو به همین سینه زنات

یه کاری کن تا اربعین ، راهی بشم کرب و بلات


رفیق شبای بی کسی یار روزای دلواپسی

محرم اومد و میدونم که تو به دادم میرسی


اگه روضه ت نیام میگیره نفسم

منو ردم نکن همه کار و کسم

آقا جون حاجتم فکر هر ساعتم

جونم رو بگیری وقتی تو هیئتم

بسم الله هم زبون ، بسم الله مهربون

بسم الله روضه ی گودالو تو بخون


بین روضه خودت مرگمو برسون برسون برسون 


تا جایی که من یادم میاد شبای محرم اومدم

تو هم بیا برا کمک وقتی که زیر لحدم 


رفیق شبای بی کسی یار روزای دلواپسی

محرم اومد و میدونم که تو به دادم میرسی



نظرات  (۲۱)

یعنی مداحی بسیار قشنگ سوزناک هس خیلی خیلی

سلام..تشکر کلی با این مداحی حال میکنم...خیر ببینی
سلام...خیلی عالی بود ...اگه میشه متن تمام مداحی های شب های عزاداری حاج  سید مجید بنی فاطمی رو بزارین
بسم الله
ممنون
خدا خیرتون بده عالی بود
عــــــــــــالی بود ممنون
سلام
خیلی زیبا بود اجرتون با امام حسین(ع)
سلام اجرتون باآقا   یاعلی
دست استاد بنی فاطمه درد نکند اجرشون با خود اقا.......
عالللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللی
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۰۷ السلام علیک یا فاطمة الزهرآ
واقعا خوب بود انشاالله که خداوند. منان اجر به تمامی بزرگوران این سایت واستاد مجید اقا عنایت بفرماید
عالی.
انشاالله سید مجید نفسش همیشه حسینی باشه.
واقعا هیچ حرفی برای گفتن جا نمیزاره.خدایا اینجور مداح هارو با شهدا و ائمه همراه کن توی بهشت.
بسیار بسیار زیبا بود انشاءالله عاقبت بخیر شوید
خدا قبول کنه من این نوحه رو خیلی دوست دارم
نمیدونم چی باید گفت واقعا شعرو صدا و سینه زن عجیبن!!!!
خدا به همشون خیر بده
برا سلامتی همه سینه زنا و همه نوکرا و ذاکرا صلوات بفرستید...
اقا مجید خدا به نفست سوز بیشتر بده ماشاالله...
بسیار زیبا
با اجازه توى soundcloud بخش کردم
هزار ماشالا به این مداح اهل بیت.احسنت
۲۶ مهر ۹۴ ، ۱۷:۴۹ ارادتمند هیئتی
سلام به همه هیئتی ها.
خواهشا مطالب به روز هم بگذارید این یکی خیلی خوب بود ماشاالله به سید.
دم همگی گرم اجر همه با آقا ....
عالی عالی عالیییییییییییییییییییییییییییییی 

باسلام.اجرتون با اقا امام حسین(ع)
عــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
دست استاد بنی فاطمه درد نکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما