خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

50

دریافت فایل صوتی


متن مولودی در ادامه ی مطلب


عاشق تو پیر شده ، از زندگی سیر شده

ای گل نرگس بیا اومدنت دیر شده

یه سال و دو سال نیست که چشم انتظار تواَم

یه عمره که دل بی قرار بهار تواَم

تا آخر سر راهت ایشالا می مونم

به یاد قدیما هنوز هم می خونم

اگر آن ماه نمونه ، رخ خود را بنمونه

همه بت های جهان رو سر جاشون می نشونه

یگانه تمثال علی یا اباصالح

امید و آمال علی یا اباصالح

منتقم آل علی یا اباصالح

 

یابن الزهرا ، یابن الزهرا ، یابن الزهرا

 

نم نم بارون میاد ، این دفعه مهمون میاد

قرآن و اسفند بیار ، داره آقامون میاد

اونی که از امشب رو چشمام قدم میزنه

میاد و برای گل یاس حرم میزنه

چه شوری چه عشقی نشسته به جونم

به یاد قدیما هنوز هم می خونم

 

فراز منبر گل بخوان یک خطبه بلبل

که امشب جلوه گر شد جمال مصلح کل

مهر احمدی ، گل محمدی ، عزیز فاطمه خوش آمدی

 

 

عاشق تو پیر شده ، از زندگی سیر شده

ای گل نرگس بیا اومدنت دیر شده

یه سال و دو سال نیست که چشم انتظار تواَم

یه عمره که دل بی قرار بهار تواَم

تا آخر سر راهت ایشالا می مونم

به یاد قدیما هنوز هم می خونم

 

اگر آن ماه نمونه ، رخ خود را بنمونه

همه بت های جهان رو سر جاشون می نشونه

 

دنیامون آباد میشه ، دل هامون آزاد میشه

وقتی که تو از راه میای ، فاطمه دلشاد میشه

ثمر میده آخر نهال قیام حسین

میاد ذوالفقارت واسه انتقام حسین

الهی نیفته دعات از زبونم

به یاد قدیما هنوز هم می خونم

 

روز و شب با شوق نگاهت گل نرگس

منتظر هستم سر راهت گل نرگس

ای تمام روح هستی ، ای شکوه حق پرستی

از خدا چیزی نمی خوام ، هر چه می خواهم تو هستی

 

عاشق تو پیر شده ، از زندگی سیر شده

ای گل نرگس بیا اومدنت دیر شده

یه سال و دو سال نیست که چشم انتظار تواَم

یه عمره که دل بی قرار بهار تواَم

تا آخر سر راهت ایشالا می مونم

به یاد قدیما هنوز هم می خونم

اگر آن ماه نمونه ، رخ خود را بنمونه

همه بت های جهان رو سر جاشون می نشونه

 

مست و هوایی شدم ، با تو خدایی شدم

نیمه ی شعبان باز هم کرب و بلایی شدم

تو که حاجت نوکرا رو روا می کنی

دلای اباالفضلی رو خوب دعا می کنی

مسیر بهشتو تو دادی نشونم

به یاد قدیما هنوز هم می خونم

 

هستی من  ، مستی من ، یابن الزهرا یا مهدی

در و دیوار قلب من شده آیینه بندان

که بیایی سحر گردد شب یلدای هجران

گذری کن ز سینه ام که ببینی ارادت

که ز اشکم به بام دل زده ام طاق نصرت

مذهب من ، مکتب من ، یابن الزهرا یا مهدی

هستی من  ، مستی من ، یابن الزهرا یا مهدی

من اگر که نیَم قابل که رسم بر وصالت

مپسند ای حبیب من که نبینم جمالت

روح تنی ، عمر منی ، یابن الزهرا یا مهدی

هستی من  ، مستی من ، یابن الزهرا یا مهدی

عزیزم یار نازم دلنوازم

نمی دونم ز هجرونت چه سازم

دوای درد ما دست تو باشه

بیا دردم دوا کن چاره سازم

 

 

نظرات  (۰)

از نظرات خوب خود ما را بهره مند سازید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما